понедељак, 29. април 2024.

REŠAD U "FENIKSU"


Feniks 658, 26. III. 2020.

3 коментара:

Hajro је рекао...

Nedavno sam (čini mi se u intervjuu sa Goranom Markovićem) čuo kako je Toshiro Mifune govorio kako mu Kurosawa nikad nije rekao šta treba da uradi, samo mu je govorio šta ne treba raditi. Lijep način da se iz nadarenog kreativca izvuče najbolje.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo sam ranije tempirao za objavu, ali smo noćas oko 3.00 (Između Brčkog i Bijeljine) razgovarali o paru ovih skandinavki.

Rešad je jutros u 10.00 imao bus iz BG za NP. Stigao je kući, a sada je vjerovatno negdje u carstvu snova. Nije lako putovati 40 sati (po 20 sati u jednom pravcu). Ja sam malo manje proveo na putu. Dakle nije lako, ali nisam se pokajao ni sekundu. Opet bih išao u Rabac.

Rešad Besničanin је рекао...

Jest Slavko, odmorio sam se.
Inače kod svih ovih uparenih skandinavki uvrstio sam sve filmove para sa slika - bilo da su u pitanju režiser-glumac, supružnici: glumac i glumica, brat i sestra, braća, stric i nećak ...