уторак, 30. април 2024.

REZULTATI MAGIČNI LIK (3)

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

U prvoj verziji i ja sam imao HRASTOVEC/RECITATOR, MASLINICA.

Slavko Bovan је рекао...

Možda je ovdje prilika da upitam za ove formate. Očigledno nisam dobro shvatio šta znači 9x9. Mislio sam da je to mreža 9x9 i ONDA DA SE "UBACE CRNA POLJA" da se dobije štit, rogalj...ili ovakav lik kao moj. Sad vidim da je bilo raznih varijacija koje idu u proširivanje 9x9.
Može li neko da mi to pojasni. Siguran sam da ima još ljudi kojima je nejasno.

Predrag Bošnjak је рекао...

Ne, to je čisti magični kvadrat 9x9 ..potencijalna mogućnost teško izvediva

Slavko Bovan је рекао...

Konkretno - Kako se ova zvijezda (inače solidna!) uklapa u 9x9?! Da je MASLINICA najkrači pojam u zvijezdi, bilo bi mi jasno - 9x9 se porširuje i pravi zvijezda. Ovako, ne znam kako da brojim. Da li 13 X 7? Zvijezda 13?

Predrag Bošnjak је рекао...

9x9 može biti samo kvadrat a zvijezda je zvijezda i logično bi bilo naglasiti zvijezda s bjelinom 6x6, 7x7 itd...tamo gdje je najkraći pojam

Радоја Рацановић је рекао...


U propozicijama konkursa je traženo da se sastavi ČAROBNI LIK koji mora sadržavati pojam MASLINICA. Nadalje je rečeno da "autori sami biraju kakav čarobni lik žele sastaviti (kvadrat 9x9, štit, rasputnica, rogalj gornji ili donji, kutnik gornji ili donji, zvijezda, kaskada isl)".