среда, 24. април 2024.

IDEMO U RABAC (10)

Feniks 764, 18.04.2024.

Prilog: Jovan Nedić

7 коментара:

Belirac је рекао...

U osmosmjerci za 48 prezimena, plus konačno rješenje: Faller.

Belirac је рекао...

Ispravak: ...je 48 prezimena...

N. Petkovski је рекао...

Zar je moguće da ovde nije bilo mesta za Luku Pavičića, Ranka Skopala .......

Slavko Bovan је рекао...

Ih, Nikola...kao da nikad nisi sastavljao osmosmjerku?!

N. Petkovski је рекао...

Ma, jesam, naravno da jesam i to veliki broj, ali priznajem da nikad nisam sastvio tematsku osmosmerku iz dva razloga: prvo, to je veoma teško (i odajem veliko priznanje onome ko takvo nešto sastavi) i drugo, uvek će izostati neka puno važnija ili vrednija reč od onih koje su uvrštene. Eto, ovde se ni Luka, ni Skopal nisu mogli da se uklope, a vredelo bi da jesu.

Zato sam ja uvek sastavljao slobodne osmosmerke, bez ikakve teme, jedino sam išao na to da konačno rešenje bude posvećeno nekom događaju, ili nečije ime, ili nešto aktuelno u tom trenutku.

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Nikola, to što nisi sastavljao tematske osmosmjerke objašnjava tvoj komentar. Eto, ja skoro isključivo sastavljam tematske osmosmjerke pa se (zato) uopšte ne čudim što nekog tematskog pojma nema. Da bi npr. PAVIČIĆ sigurno bio na spisku, moralo se krenuti od njega. Očigledno nije, a onda se nije uklopio.Pozdrav za Luku!

Jutrs me baš nasmija anonimni noćobdija. Nažalost, pravila bloga nalažu da se anonimni komentari brišu.