четвртак, 25. април 2024.

NOSTALGIJA (2041)


Kviz br.78 (12.02.1975.)
Prilog: Gojko Mandić

3 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Eh, kad se nekad maksimalno ulazilo u rubna polja.

Dejan Minić је рекао...

Nikola, i ja sam kao mlađi ulazio u rubna polja, ali sad je zabranjeno i to mora da se poštuje:)

N. Petkovski је рекао...

Nije zabranjeno, nego nije dozvoljeno! :):):) A ulazi se u rubna polja onamo gde nije ni zabranjeno, a nije ni nedozvoljeno. Na primer ja! U dnevnim novinama gde svakodnevno plasiram svoju enigmatiku, ja ponegde slobodno ulazim u rubna polja, jer nijedan čitalac mi to ne zabranjue, a i ne zna da to neko negde zabranjuje. Čitaocu je bitno da rešava enigmatiku i da se zabavlja, a rubna polja su mu najmanji problem. E, ali kad učestvujem na neki raspisan konkurs, naročito izvan Makedonije, onda i ja poštujem tu zabranu. Moram, jer ću dobiti crveni karton.