петак, 12. јул 2024.

TUŽNA OBJAVA

12 коментара:

Анониман је рекао...


IZRAŽAVAMO ISKRENO SAUČEŠĆE PORODICI TUMPIĆ I ZU "VAZAK" POVODOM SMRTI STJEPANA TUMPIĆA TUSTA!

ENIGMATSKI SAVEZ SRBIJE
VLADIMIR ŠARIĆ

Belirac је рекао...

Rastužila me je ova vijest.
Stjepan i ja smo se poznavali još iz mladih dana, sretali smo se na enigmatskim susretima, sarađivali dok sam bio urednik u "Čvoru", kasnije u rubrici "Podatak više" u "Skandi Feniksu"...
Sjećam se jedne lijepe šetnje i prijatnog razgovora uz obalu Bosuta u Vinkovci...
Neka mu je vječna slava i hvala!

Slavko Bovan је рекао...

Moje saučešće porodici, prijateljima i kolegama iz VAZAK-a.

ROK BAN је рекао...

Saučešće porodic i peijateljima.

Aljoša Vuković је рекао...

Sućut obitelji, prijateljima i enigmatskoj zajednici.

N. Petkovski је рекао...

Iskreno saučešće njegovoj porodici i enigmatskim prijateljima.

Анониман је рекао...

Moje saučešče!
Zijadin

Zdravko је рекао...

Saučešće porodici. Nek je Stjepanu laka zemlja! Značajno ime u našoj enigmatici.

žj је рекао...

Iskrena sućut Stjepanovoj obitelji te članovima i prijateljima VAZAK-a. Željko i Ljilja

IlijaO је рекао...

Sućut obitelji! Nema se šta reći, osim: Odlaze sanjari, davno otpjevao Mišo---

zvonko је рекао...

Moja sućut obitelji i klubu VAZAK.

B. Antonić је рекао...

Iskrena suću.

Jednom me je posjetio. Proveli smo ugodno popodne na terasi Copacabane.