понедељак, 11. март 2013.

ASOCIJACIJE (53)

Autor: Milan Sečujski

8 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

VASA LADAČKI?

Miroslav Cvetković је рекао...

Mislim da je rešenje Sava Ludajić.

Slavko Bovan је рекао...

Glasam za VASU!

Zdenko је рекао...

♪♫♪
Dobio je konje vrane, po livadi razigrane,
sat sa zlatnim lancem i salaše.
Dobio je njive plodne, vinograde blagorodne,
u karuce pregnute čilase,
Sve je im'o nista im'o nije.
♪♫♪

Miroslav Cvetković је рекао...

"Šta će meni konji vranci, šta će meni tolki lanci kad mi fale tvoji poljupci...".
Kopa cura vinograd.
Divan je kićeni Srem (Lepo ti je u našemu Sremu, Duni vetre sa banatske strane...).
Ko može dokazati da one njive nisu u Sremu (ili Banatu)?

Slavko Bovan је рекао...

Kad Miroslav već dovodi u sumnju ove asocijacije, da i sam kažem da je možda rješenje PETKO AĆIMOVIĆ iz sela Hodbina kod Mostara - njegov otac Trifko, imao je tri vranca, sat na lancu (lično sam vidio), dosta zemlje (ovo je isto kao njive u Hodbini) a poznat je vinogradar)

Slavko Bovan је рекао...

A ozbiljno:

Veoma mi se dopada kako je Milan uradio ovaj zadatak (Vasa Ladački).

Valja naglasiti da je on potpuni autor, dakle i umjetničkografička priprema je njegova). to mi se specijalno dopada!

Miroslav Cvetković је рекао...

A kako bi Savu Ludajića otrgli od zaborava ako ne ovako?