уторак, 26. март 2013.

REBUSANJE (207)


6 коментара:

Milan S. је рекао...

SLAB U DOMAĆIM POSLOVIMA

Slavko Bovan је рекао...

da
(valjda ovaj rebus ulazi u onih 5%?)

Miroslav Cvetković је рекао...

Hoće li mi neko objasniti kako to Aćim može biti po slovima? Smešno, mada bih mogao upotrebiti mnogo precizniji (grublji) opis.

Анониман је рекао...

Bilo bi dobro ako bi gazda nekako objedinio komentare na slicne teme,... evo ova zanimljiva disusija o rebusima je razbacana uz nekoliko objavljenih radova.
Puno je pitanja otvoreno, prilika za replike bezbroj. Ovaj put cu samo na temu teze da je opravdano kriticaru reci "e de ti napravi bolje". Kritika je ocjena objavljenog rada, bloga i sl (dakle kreacije dobrovoljno izlozene javnosti) i kriticar nigdje ne kaze da on moze bolje, a i zasto bi, njegovo pravo na kritiku nije zasnovano na njegovim autorskim sposobnostima vec na vashoj odluci da nesto objavite. To sto je on ponekad i autor ne mijenja nista, uloge se mogu zamijeniti.
Cini se da neki autori i, sto je posebno neveselo, urednik, ne pokazuju dovoljno spremnosti da kritiku prihvate kao konstruktivan pokushaj da se unaprijedi kvalitet (nisu bash svi opsjednuti kvantitetom). Ako se ne slazete s kritikom zadrzite se na argumentima, a kriticara ostavite na miru. Idemo snagom argumenata (nije rijec samo o ukusima vec i o vrlo bazicnim stvarima) a ne obrnuto.
Bez ljutnje molim, tu smo zato sto mislimo da je blog dobar, da bude dobrih priloga i da kazemo sta bi moglo bolje. Mnogo korisnije i, vjerujem, iskrenije nego beskrajno uzajamno hvaljenje i tapshanje.
pozdrav
Hajro

Slavko Bovan је рекао...

Ne znam da li se mi razumijemo?!
Sasvim je legitimno (i opravdano) kazati da se nekome nešto ne sviđa.
Naravno, ni meni se ne sviđa sve što objavim.

Ovdje moram ponoviti (po x-ti) put da ovaj blog nije "baždaren" samo za nas "zagrižene enigmate" (nas tridesetak) te je tako koncipiran - Za svakog ponešto, za nekoga sve.

Kritikovanje nije zabranjeno, već je ĆAK I POŽELJNO. Uopšte me ne "uzdrma" konstruktivna kritika. To samo može da pripomogne da sve izgleda bolje. Jedno mi pomalo ide na živce "kritičari opšte prakse". Dotičnima bi (logika tako kaže) ponekad nešto moralo da se i dopadne (ako su već redovni posjetiopci), a ne da "jedva dočekaju" da na sva usta iskritikuju sve što im imalo zasmeta. Tu onda stoji ono: "uradi bolje!".

Zasad toliko (biće još).

Slavko Bovan је рекао...

Da, Hajro je dobro zapazio da sam u komentarima (ne samo na ovom blogu) skloniji da napišem POHVALU nego pokudu.

Kada mi se nešto IZUZEZNO dopadne, ja to napišem, kada mi se dopadne, ponekad pohvalim, a ponekad zaključim da nije potrebno dodatno hvaljenje. Ako uočim kakav "faul", skrenem pažnju, a ako mi se nešto učini da je slabijeg kvaliteta, ne reagujem, osim ako razvoj situacije to nalaže.

Možda ovaj moj pristup nije dobar, ali ne bih nikoga da pod stare dane "dovodim u red". Svi imaju pravo na ličnu zabludu i grešku.