среда, 27. март 2013.

ASOCIJACIJE (69)


11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Nije valjda da je (pre)teško?

Aleksandra Čolakov је рекао...

Zlato-nije tačno,ali se uklapaju moja objašnjenja :)

Slavko Bovan је рекао...

Rekoh na FB da nije tačan odgovor, a zahvalih na hrabrom pokušaju.

Dopadaju mi se objašnjenja, ali su malo manjkava :)

Slavko Bovan је рекао...

Aleksandra na FB dala ova objašnjenja:
Zlato? Zlatna svadba,zlatni lešnik(vrsta lešnika),kovanje zlata i Zlatni kotlić(takmičenje)

Slavko Bovan је рекао...

Sada makar znamo da se neko uhvatio u koštac s ovim zadatkom. Nije mnogo teško vjerujte mi.
Kada otkrijete rješenja čak će i Hajro da bude zadovoljan :)
(dakle, nisu djela nekog pisca!)

N. Petkovski је рекао...

možda GVOŽĐE (ne znam koja, ali jedna se godišnjica naziva "gvozdena svadba" - prva slika, gvožđe se kuje dok je vruće - treća slika, gvozdeni kotlić - četvrta slika, jedino ne znam kako da povežem žirove sa druge slike).

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Pojam koji se piše velikim slovom, a ima ista takva riječ koja se piše malim slovom (koja veze nema sa prikazanim slikama)

Slavko Bovan је рекао...

Ne bih da ostane nerješeno pa evo još malo pomoći.

Traži se (kratko) ime (nema prezimena).

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je Tor (simbol mu je čekić, njegovo drvo je hrast, a on je zaštitnik braka i ognjišta).

Eto, bilježimo da jedne asocijacije nisu odgonetnute za 24 sata.

Nisam, zadovoljan. Znači nešto sam omanuo. Ošinite po sastavljaču (meni!)

Slavko Bovan је рекао...

Nema kritike?

Uh, dobro sam prošao :)