недеља, 23. март 2014.

EVERGRIN (14)

Čvor Razbibriga 329, 03.02.1979
(prilog: Jovan Nedić)

4 коментара:

Belirac је рекао...

Ako neko zna za još ovakvih primjera, neka ih ovdje napiše.

Анониман је рекао...

Znam jedan slogovni (istokorijenski) iz 1939.: IN-SUB-OR-DI-NA-CI-JA, SUB-OR-DI-NA-CI-JA, OR-DI-NA-CI-JA, OR-NA-CI-JA, NA-CI-JA, NA-JA, JA.

Čini mi se da su bila dva autora. Jedan je objavio s prvih šest riječi, a drugi (M. Jurčec?) kasnije i sa sedmom. List se zvao "Zagrebački zabavnik".

Mursinus.

Tonči MIlat је рекао...

Siguran sam da je netko već uočio niz VARALICA-ARALICA-RALICA-ALICA-LICA-ICA-CA-A.

Čini mi se da je N.Nedić negdje objavio poveće ispuštajno vreteno, ali ne mogu se sjetiti s kojim riječima.

Belirac је рекао...

Takvih primjera kao onaj koji navodi Tonči ima više i oni su obično objavljivani u tzv. američkim križaljkama, npr.
VALERIJANA, VALERIJAN, VALERIJA, VALERIJ, VALERI, VALER, VALE, VAL, VA, V.