субота, 29. март 2014.

EVERGRIN (19)

Čvor Razbibriga 322, 28.10.1978.

Naknadno dodato rešenje

13 коментара:

Mirka је рекао...

Rekla bih da ovdje ima neka greška...po 1. uspravno moze biti samo 13 ali ne moze se sve uklopiti. Mozda i grijesim...

Milan S. је рекао...

Slažem se, već mi je palo na pamet i da su rimski brojevi u pitanju...

IlijaO је рекао...

Pitam se, zna li netko rješenje?(osim autora).
I još nešto: Hrvatska noćas ide naprijed(napokon)!

Slavko Bovan је рекао...

Jovan mi je napisao da ovo nije uopšte jednostavan zadatak. Očigledno!

Slavko Bovan је рекао...

Nadam se da nema neke greške u postavci.

Belirac је рекао...

Društvo, najdublje vam se izvinjavam i ispričavam. U postavci ipak ima jedna greška. Broj pod 5 vodoravno treba biti ovako opisan:
"broj pod 7 vodoravno pomnožen brojem pod 1. vodoravno" (a ne "brojem pod 1. okomito").

Danas više nije moguće utvrditi jesam li to ja pogriješio pišući (kucajuć) opise ili je pogriješila daktilografkinja koja je te opise prekucavala pripremajući slog za štampu. No, kako sam ja tada bio i korektor, greška je svakako moja. Zato moram nagraditi onog posjetioca koji nakon ove ispravke riješi tu po mom mišljenju ne baš laku zagonetku.

Luka је рекао...

Vodoravno:

169, 1
3211
25, 19
1123

Belirac је рекао...

To je ispravno rješenje. Luka, je li bilo teško?

Slavko Bovan је рекао...

Naknadno ubačeno rešenje.

Belirac је рекао...

U obje verzije, neriješenoj i riješenoj, ispravljena je greška u opisu broja pod 5. vodoravno.

Luka је рекао...

tek sad vidjeh pitanje. Nije teško kad su opisi ispravni, no ipak se treba malo pomučiti.

Slavko Bovan је рекао...

Danas mi je došla dooooobraaaa pošiljka materijala za "Evergrin" iz Podgorice. Bravo za Iliju!

Belirac је рекао...

Nagradu je, dakle, osvojio Luka. Ako ga zanima, dobiće knjigu "Iz moje enigmatske torbe".