субота, 5. април 2014.

AKTUELNA ENIGMATIKA

Reagovanje na: OVO

11 коментара:

IlijaO је рекао...

LUCIFER
UBRZANO
CRNGROB
IZGNATI
FARADEJ
ENOTEKA
ROBIJAŠ

Slavko Bovan је рекао...

Meni se čini da je ovo ispravno.

Slavko Bovan је рекао...

Danas pripremam materijal za objavljivanje za naredne dane pa sam "u radnji" pa je moguće ovakvo TRENUTNO objavljivanje.

Belirac је рекао...

Kad sam počeo sastavljati kvadrat 7x7 s imenom CRNGROB, nisam mogao ni pretpostaviti da će ispasti sastav sa svim ostalim riječima kojima se nema šta prigovoriti.

Rešad Besničanin је рекао...

Kod Jovanovih sastava je uvijek sve pitko i neupitno. Predivan kvadrat!

Gojko је рекао...

I riječ KVADRAT ima sedam slova,možda bi sa njom tj njim mogao nek napraviti kvadrat 7 x 7(ako već neko i nije,pretpostavljam da jeste).Inače ovaj rad je baš OK / i pitak je kao sok

Анониман је рекао...

Evo jednog kvadrata, ali, ne bi me iznenadilo da je (kao mnogo toga) već i objavljen. Nije mi ovo specijalnost i ne posedujem nikakvu literaturu o već objavljenim kvadratima.

1. KVADRAT
2. VANUATU
3. ANTRKOT
4. DURBINI
5. RAKITIN
6. ATONIJA
7. TUTINAC

Saša

Анониман је рекао...

Evo još jednog

1. KVADRAT
2. VASIONA
3. ASEPTOL
4. DIPLOME
5. ROTODIN
6. ANOMIJA
7. TALENAT

Saša

Belirac је рекао...

Nekolicina kolega skupljala je kvadrate 7x7. Ne znam ko to radi danas, ali bi svakako bilo dobro kad bi se objedinile njihove zbirke i kad bismo dobili nešto kao što je Dinkova zbirka anagrama.

Gojko је рекао...

Saša nam na rate/servira kvadrate

Slavko Bovan је рекао...

Ovog momenta mi je stigao baš-baš dobar kvadrat SMS-om (sa 3 mjesta u Sloveniji), ali bez potpisa autora. Čekam da se autor predstavi pa da sutra objavim reagovanje.