субота, 19. јул 2014.

PAŽNJA, PAŽNJA

Jutros sam poranio (u 6.00) da se malo pozabavim ovim blogom jer me čekaju neke neodložne obaveze popodne. Krenuh u raščišćavanje foldera "za objavljivanje" i pripremanje materijala za naredne dane.
Raduje me činjenica da ima podosta saradnje.
Neki vrijedni saradnici maju dosta kvalitetnih priloga koji dugoooooo čekaju na objavljivanje. Ima čak i veći broj zagonetaka koje su potpuno grafički pripremljene za objavljivanje, ali nikako da dođu na red. Još je "nezgodnija" situacija sa zagonetkama (posebno zrnca) kojima je potrebna grafička obrada. Toga ima baš dosta. Danas (za ovih šest sati "mukutrpnog" posla) uspio sam da raskrčim oko polovine materijala. Neki saradnnici su dobili obavještenje da su njihove zagonetke spremne za objavljivanje, a ponešto sam i vratio "neoštećeno" i predložio druga mjesta za objavljivanje jer je šteta da stoje neobjavljeni prilozi koji su dobri, ali se iz nekog razloga ne uklapaju u koncepciju.
Ukratko, molim za strpljenje. Raščišćavanje se nastavlja sutra (opet ustajanje u 6.00).
Trenutno imam sasvim dovoljno anagrama, raznih zrnaca, i rebusa. (Doduše, dosta toga treba grafički pripremiti)
Deficit: Nostalgija (fotografije) i asocijacije.
Naravno, saradnje nije nikada dosta. Šaljite SVE, ali  budite strpljivi. Za sve što sam javio da će biti objavljeno, objaviću (kad-tad).
Vaš Ero

11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Stalno očekujem saradnju i za "Reč po riječ" ali se tu slabo hvatate posla.
Ponekad mi padne na pamet da tu rubriku ukinem, ali pokazatelji (čitanost) me odvrati od prvobitne nakane.

Slavko Bovan је рекао...

Treba da zahvalim i "skrećačima pažnje" koji mi povremeno dojave da se na internetu (sajtovima, blogovima) pojavi nešto vrijedno pažnje, ili vrijedno ignorisanja. I takve poruke mi prilično pomažu u radu.

ljubica bilalovic је рекао...

LIJEPO SI ISPAO NA OVOJ FOTKI!

Slavko Bovan је рекао...

Da, lijepo sam ispao!
Hvala, Ljubice!
(Ima i nekih tvojih priloga u čekaonici)

Slavko Bovan је рекао...

Ovo moje pismo urodilo plodom. Stigla mi najava da će mi stići kontigent asocijacija :)

Slavko Bovan је рекао...

Djeluje!
Stiglo i nekoliko novih priloga za "Nostalgiju".

ljubica bilalovic је рекао...

Samo da ne prokisnu...

ljubica bilalovic је рекао...

....Mislim na moje priloge u čekaonici ... :)

Slavko Bovan је рекао...

Ljubice, sve je pod kontrolom.
Autor koji ima najviše (daleko najviše) priloga u čekaonici ima inicijale SB (i ne buni se, odnosno, ne buni se mnogo)

Slavko Bovan је рекао...

Danas sam prebacivao normu. Prvo sam do podne raščišćavao foldere, pa sam 7-8 sati rmbao ubrzanim tempom da bih sebi izborio malo zabave od SAD do ponoći.
Plan za sutra - isto!

Slavko Bovan је рекао...

Da preduhitrim one duhovite - Kada kažem zabava, mislim zabavu na ovom blogu.