среда, 13. август 2014.

REBUSNI POZDRAV

Preko Fejsbuka od Bate Babovića stiže mi poruka u vidu gornjeg rebusa. Bata očigledno prati moje pisanje sa odmora ("radnog" odmora) u Hercegovini. Vidim da ima skrivenu poruku povodom mog učešća u finalu Olimpijskog kviza!!! Hvala, Bato. Što se tiče kviza, sasvim sam zadovoljan i plasmanom u finale, a medalja ako dođe, neću se buniti. Sinoć smo se nas četvorica finalista lijepo zabavili u jednom nevesinjskom kafiću. Vrlo prijatni momci. Onako u šali, predložih organizatorima da nam podijele jastuke sa perjem pa da se pomlatimo na sceni. Sve zarad dobre predstave!
PS. Da, zapazio sam i montiran Politikin Zabavnik, ali i čežnjivi pogled dotične dame prema deliji sa slike!

3 коментара:

IlijaO је рекао...

N A L I V P E R O !
Nagrada za finaliste?

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je (naravno) tačno.

Slavko Bovan је рекао...

Koliko sam načuo, nagrade uopšte nisu rđave. Naprotiv!
Ipak, ne učestvujem zbog nagrada. Prošle godine sam se daš dobro zabavio u ovom kvizu. Ne sumnjam da će biti tako i ove godine.