среда, 10. септембар 2014.

NIKOLINA KNJIGA

U Boru sam, po principu "knjiga za knjigu", svoju enigmatsku biblioteku obogatio knjigom Nikole Pešića. Ovu knjigu sam imao u elektronskom obliku, a sada je mogu smestiti i u vitrinu sa enigmatskim knjigama.
"SRŽ"  je penatalogija (kratke priče, epigrami, haiku, aforizmi i zagonetke) na 200 strana.

Ovo je prilika da napomenem da sam od Nikole dobio još jedan poklon. Naime, pre nekoliko dana u nekoj prepisci na ovom blogu pomenuto je pečenje rakije. Našalih se da očekujem da ću u Boru probati taj proizvod destilacije (iako uopšte ne pijem žestoka alkoholna pića, odnosno pijem samo izuzetno). Šala ili ne, ja dobih pola litra rakije. Dooo-bra! (Za tečni poklon sam saznao tek kada sam došao u Kikindu jer je flašu preuzela žena dok sam se ja zamlaćivao nekim takmičenjima)
Zahvaljujem na knjizi, a na rakiji će zahvaliti gosti koji navrate "na kafu".

Нема коментара: