недеља, 27. септембар 2015.

ANAGRAMIRANJE (1925)

Autor: Dragiša Cetić

13 коментара:

IlijaO је рекао...

ZIMOVALIŠTE

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Gojko је рекао...

ZOVEŠ TI MALI
mene na skije
i da čaj neki
tu se popije!

Miroslav Cvetković је рекао...

U mom kraju se šal plete.

N. Petkovski је рекао...

I ne samo u tvom kraju. Ja mislim da se SVUDA šal plete. Veze se goblen i razne druge kućne potrepštine - čaršafi, marame itd.

ljubica bilalovic је рекао...



I u mom kraju se šal plete, ali se po ispletenom šalu mogu vesti razni detalji. ;)


Mirka је рекао...

Ja ga štrikam. :)

Dragiša је рекао...

MAZI TE, VOLIŠ!

Znam da imaju i neki končani šalovi, mislio sam možda se oni vezu!
Ne mogu da pronađem tekst jer su mi

ZAMELI ŠTIVO !

IMA VEZ, ŠTO LI ?

Pozdrav svima!

Dragiša је рекао...

ZAŠTO MI VELI?

MALIŠ TE VOZI !

Mirka је рекао...

VOZAŠ LI ME TI sankama?

Dragiša је рекао...

VITEZA MOLIŠ ?

ZEVAŠ LI MI TO ?

ljubica bilalovic је рекао...


TI ME ZAVOLIŠ

Dragiša је рекао...

MOTIV IZ ŠALE !