субота, 26. септембар 2015.

SLUŽBENO VOZILO




Eroteka (180)
Enigmatski klub „Kikinda“ je jedna vrlo ozbiljna (ali istovremeno i vesela) organizacija, pa je red da ima i službeno vozilo. Dvoumili smo se da li da nabavimo mercedes najnovije generacije ili kakva druga bijesna kola (kakva dolikuju uspješnim firmama) ili kakav mini-bus (za putovanja mnogobrojnog članstva). Ipak, pošto smo skromni i pošto u radu idemo korak po korak, krećemo od službenog vozila na dva točka.
Danas je sekretar EKK (na slikama) preuzeo službeno vozilo i prateću opremu: pumpa, lanac, katanac i ključ sa odgovarajućim privremenim privjeskom, od počasnog predsjednika Ilije Stančula. Primopredaja je izvršena na svečanosti uz kafu i bezalkoholne napitke, ali pošto naš predsednik ne želi da se eksponira morao sam ja da se dva puta slikam.
Valja zabilježiti datum: 26.09.2015. tačno u podne!

(Ilija je odavno najavio da hoće da mi pokloni bicikl koji ne vozi već 5-6 godina, a odmah sam sugerisao da se bicikl proglasi službenim vozilom kluba. Moramo sačuvati reputaciju vesele družine, a red je da budemo avangarda u svemu i svačemu).

11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Danas sam preuzeo dosta materijala za Nostalgiju (fotografije, tekstovi,...).

Voja је рекао...

Vozilo je OK. Prva boja kada se bude menjala neka bude u bojama kluba.

ljubica bilalovic је рекао...


Bicikl je bio i moje prvo "osobno" vozilo! :)Vrlo često adekvatno zamijeni četverotočkaša. Ako se jedno treba prevesti, bicikl je prava stvar. Čestitam!!!

N. Petkovski је рекао...

Cestitam na sluzbenom vozilu!!! I da pitam: da li moja vozacka dozvola iz Makedonije vazi kao internacionalna dozvola i u Srbiji, pa da mogu da vozim taj bicikl kad dodjem u Kikindu?

Nedjeljko Nedić је рекао...

Samo pazi da te policija ne zaustavi zbog prekoračenja brzine!!!

Dejan Minić је рекао...

Možeš da zalepiš i nalepnicu sa logom kluba. Naravno, kad ih odštampaš:)

Slavko Bovan је рекао...

Biće i nalepnica, zastavica,...

Slavko Bovan је рекао...

Ako pažljivije pogledate zapazićete da službeno vozilo ima jedan narandžasti detalj :)

Slavko Bovan је рекао...

Danas sam od Ilije dobio i enigmatski priručnik iz 1932. godine. Nedostaju korice, ali ostalo je vrlo vrlo zanimljivo. Biće skenirano i ponuđeno javnosi na uvid.

Belirac је рекао...

Valjda će na Danima ludaje ekikijevcima iz daljine službeno vozilo biti na raspolaganju?

Slavko Bovan је рекао...

Samo onima sa izmirenom članarinom :)