субота, 30. јул 2016.

BORISOV 36-TI ROĐENDAN

Dragana, Boris i Marko
Evo slike s Markovog "pretpotopnog" aparata sa proslave rođendana gl. urednika "Kvizorame" Borisa Nazanskog i to 15. 07. 2016. pošto je subota neradna. Okupilo se lijepo društvo pojačano sa dr Jankom Valandom (stariji od mene) i Budimirom Ćosovićem - đetićem. Ja sam kao stoloravnatelj održao zdravicu i popilo se dosta "žuje" i "tamnog" piva, jer se Boris pobrinuo za čvarke i kolače, a ja za lički kruh, pa se uz mezu bolje pilo. Čak je i dalmoš Zdenko popio žuju? Pala je i pjesma "Sinoć mi je ruža procvjetala" za Borisovu suprugu Sarafinu koja nije mogla doći da sa kumom Draganom dočara još bolju atmosferu rođendana.
Eto toliko i sretno do Kutnjakovog rođendana 10. 08. 2016.
Marko Smolčić - Šokac
Dragana i Boris

1 коментар:

Luka је рекао...

Retroaktivan pozdrav veselom društvu!