среда, 20. јул 2016.

SUPER RUBIKON


Piše: Zlatko Delić
U prodaji je novi broj Super Rubikona u  u kom su, između ostalog i tri ukrštenice koje se direktno ili indirektno i mene tiču. Naime, na zadnjoj kolor stranici uradio sam skandinavku posvećenu Susretu zagonetača na Uni, zatim, napravio sam veliku skandinavku posvećenu mom već pominjanom jubileju, a u dogovoru sa Mladenom objavljena je i prvonagrađena ukrštenica sa konkursa posvećenog tridesetogodišnjici ESS.
NASLOVNA STRANA PDF
ZADNJA STRANA PDF

1 коментар:

Hajro је рекао...

Hvala Zlatko, lijepo podsjecanje na UNU, isprintah PDF, rijeshih, dobar rad (nije lako od mene nesto napraviti), zanimljiv mi je nachin opisivanja ... Koja je to tema! Bilo bi super kad bismo mogli uporediti kako koja izdanja opisuju iste ili istovrsne pojmove. Rjeshavajuci bushmane iz Orbisa pocesto sam bio ljut na opisivacha, ne znam jesam li to bio ja, Slavko, neko treci... no ima puno slabih opisa (greske su, naravno, posebna pricha).