недеља, 3. јул 2016.

ISPUNJALJKA


A, AV, BA, BA, BAV, CI, ĆUL, DI, DIĆ, E, FET, GA, GOR, HA, HAN, I, I, IM, JA, JA, JA, JU, KA, KA, KA, KO, KOV, KU, KVI, LA, LAK, LI, LO, LUK, MA, MA, MAN, ME, MI, NI, NIST, NO, NO, O, PI, PO, RE, RI, RI, RI, SA, SKI, STAN, STI, STI, STI, TENT, TRA, VE, VIĆ, ZLO, ZO.

VODORAVNO: 1. Lukava podvala (tur.), 2. Država u Aziji (glavni grad Kabul), 3. Oporavljanje, odmor, 4. Predispiti na fakultetu, 5. Grana medicine koja se bavi bolestima očiju, 6. Čuveni ruski pesnik, Vladimir, 7. Nemoćno (lat.), 8. Uloga Klinta Istvuda u filmskom serijalu “Prljavi Hari”, 9. Pručavalac američke culture, 10. Prva hrvatska opera (praizvedba je bila 28. marta 1846), 11. Glumci koji tumače manje uloge, 12. Dubrovački književnik, benediktinac, Mavro (1482-1576), 13. Hrvatski književni kritičar, novinar I esejista, 14. Turski biftek.
Ime i prezime vrsnog hrvatskog križaljkaša i enigmatskog inovatora (na slici) dobili ste u prvom stupcu. Saradnik je tri ponajbolja hrvatska enigmatska lista čiji se naslovi kriju u centralnom delu ispunjaljke.

Rešad Besničanin

5 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

Hvala Rešade, za trud i na iskazanom poštovanju!

Šaljem ti pozdrav iz "uzavrelog" Omiša :))

Mandrak је рекао...

Ha, kad niko drugi neće, evo mene.

MARIFETLUK
AVGANISTAN
RELAKSACIJA
KOLOKVIJUMI
OKULISTIKA
MAJAKOVSKI
IMPOTENTNO
HARIKALAHAN
AMERIKANIST
LJUBAVIZLOBA
EPIZODISTI
VETRANOVIĆ
IGORMANDIĆ
ĆULBASTIJA

Feniks, Kvistoteka, Kvizorama.

Mandrak је рекао...

Kviskoteka, pardon.

Slavko Bovan је рекао...

Naknadno ubačena popunjena ispunjaljka.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Baš mi nije jasno zbog čega pojmovi pod 3, 4, 8, 9 i 10 nemaju po 10 slova kada je bilo lako izvedivo. Mislim također da bi sve riječi trebale biti imenice u jednini (dvije su množine i jedan pridjev). Autoru čestitam na trudu. Bilo bi zanimljivo pronaći još osoba s inicijalima M. M. i kombinacijom slova 5 - 9 kao kod našega Marka Mihaljevića. Pa da krenem(o): MILOŠ MILIĆEVIĆ, MARCO MATERAZZI, MARIO MEŠTROVIĆ ...