четвртак, 14. јул 2016.

NOSTALGIJA (619)

(Prilog: Momir Vučenović)

3 коментара:

Hajro је рекао...

Prosle godine je bilo 40 godina od ove tako male, a tako velike naslovnice. BL Autoprevoz je imao liniju za Okuchane, sishao sam u Bosanskoj Gradisci, stampari su javili da ce mozda ipak biti nesto od nasheg prvog broja... i ispostavilo se da se vracam s istim autobusom, kondukter me upita "tako kratko momak?" a ja pokazah srolani prvi otisak i ponosno rekoh "doshao sam radi ovoga". Poslije mi je taj prvi otisak stajao u Enciklopediji JLZ, lijepo presavijen i zasticen kako kakvo super drago pismo ili cvijet. Otpremili smo prvi broj narednih dana, zurili smo da imamo vishe od jednog broja u toj 1975. godini.

Posebno je lijepo sjetiti se kako je sansa za uspjeh bila realna i pored birokratskih zavrzlama. Pristup prodajnoj mrezi je bio jednostavan, rabati podnosljivi, obrachuni prodaje i naplata prihoda efikasni, svuda dobrodosli ... Sjecam se da je daleko najbolja prodaja bila u Rijeci (valjda mi je otad posebno drag grad), izvrsni su bili i Osijek, Split, Zagreb ... Politika je imala najnizi rabat, bili smo prisutni bash svuda... lijepljenje adresa i pakovanje malih paketa nam je bio muchan posao, ali smo vjerovali da ima smisla slati i u najmanja mjesta i ispalo je vishe nego dobro.

Hvala na podsjecanju.

Gojko је рекао...

Sjećam se ovog broja i mislim da ga imam,na tavanu u S.Mostu(bio sam 3.razred srednje škole)...p.s.HiK je "rođen" u znaku Strijelca,a Jupiter,koji vlada ovim znakom,simbolizuje,između ostalog,i ekspanziju(a i humor)...

Hajro је рекао...

Pozivio je HIK dugo i lijepo, nije bilo neke posebne ekspanzije, ostao je mjesecnik, dogurao do 30.000 i pocesto bio maltene bez remitende. Mozda kao ekspanziju mozemo vidjeti uticaj na druge, poslije je bilo mnogo slicnih izdanja (mali format, tekst karikature u skandinavci ...). Neki noviteti u HIK-u, za koje i sad mislim da su bili dobri, nisu zazivjeli, neki su bili beznadezni od pochetka... Nadam se da cu jednog dana to staviti online.