недеља, 27. новембар 2016.

JOVANOVA PESMA



МОЛИТВА
Господе Боже, ја те молим
са моја мала три прста,
заштити нас јер ја те волим
да у мени љубав увек блиста.

Заштити Боже моју маму
која тежак живот води,
не остављај је никад саму
јер она у мени будућност види.

Услиши Господе молитве моје,
Ти су увек са нама и у срцима нашим,
да мржња и завист не постоје
јер ја се Господе лоших плашим.

Са мамом у цркву често идем,
тамо у миру и тишини се молимо,
њене сузе кришом видим и обришем,
а она се насмеши и каже
да је најважније да се волимо.
Јован Рајовић I1
OШ „Нада Пурић“
Ваљево
(Вечерње новости, 27.11.2016. страна 28)

26 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Bravo!

Unknown је рекао...

Hvala vam puno čika Slavko.

Ilija Đurković је рекао...

Bravo za Jovana i naravno za Vericu!

Dejan Minić је рекао...

Lep i kreativan na mamu:) Bravo, Jovane!

Dragiša је рекао...

Gledam šta je objavio Bovan,
kad ono moj drug Jovan!

Bravo, Joco!

Sneška је рекао...

Jovane, tvoj osmeh zrači kao i pesma! Bravo!

Анониман је рекао...

svaka cast Jovane, sve pohvale samo tako nastavi.. Puno srece u daljem skolaovanju i zivotu...pozdrav iz Bgd. Zeljko

Unknown је рекао...

Bravo Jovane,divim ti se,ja sada ne znam da sastavim lepu recenicu kamoli da u prvom razredu napisem tako divnu pesmu.Cestitam Jovane od srca❤❤☺

Krsta је рекао...

Pohvala Jovanu!
Pozdrav.

N. Petkovski је рекао...

BRAVO!!! sa velikim boldiranim slovima! Ovo je nešto što te iskreno takne u dušu i srce i što ti natera suzu u oko!

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo sam zadovoljan kada post ovakve sadržine brzo dođe na listu najčitanijih. (U konkretnom slučaju to se desilo za 3 sata)

Анониман је рекао...

Bravo Jovane.Ja nisam mogla ni sada a da ne pustim suzu.Hvala ti puno što si nam poklonio ovako nesto.Budi ponosan jer ni odrasli ti mnogi nisu do kolena kako ti pišeš.Samo tako nastavi i ti si jedan predivan mališa, premametan i imas divnu Majku.

Voli te puno Nina :) <3

Biljana.B је рекао...

Bravo!Tako emotivno,iskreno.Zadivljujuće je to koliko zrelo za te godine.Samo tako nastavi.Ja nisam ni sumnjala u tvoje znanje i obdarenost.:-)

Unknown је рекао...

Ni sam ne znam kome prvo da zahvalim,kada sam učestvovao na konkursu RAZLIKE NAS SPAJAJU i sa svojom pesmom osvojio nagradu nisam bio ovako srećan.Meni nisu potrebne nagrade već ovakve reči,a ova pesma danas mi je najdraža HVALA,HVALA,HVALA

Радоја Рацановић је рекао...


Жив и здрав био, Јоване!

Анониман је рекао...

Bravo mali tesla...ja sam vec odavno odusevljena tvojim talentom...cuvaj svoju majku ona je tvoja najveca podrska i ponos...samo napred bravo joco������

Belirac је рекао...

Imenjače, svaka čast!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Vidi, malca. Od ovoga će biti pjesnik!

Бранислав Никић је рекао...

Jovane, svaka čast. Tvoja pesma me je jako dirnula, jer se iz nje vidi sva muka koja vas je snašla, ali i vaša snažna volja da podignute glave idete dalje. Želim vam svu sreću ovog sveta!

Анониман је рекао...

Odlčno mališa!
Lozničanin

IlijaO је рекао...

Na kraju - pozdrav i pohvala mom dragom malom prijatelju!

S. Čolaković је рекао...

Јоване, рекли су већ доста тога.
Поздрављам те, и желим свако добро.

Mišo је рекао...

Bravo Jovane! Imao si od koga da naučiš. Voli i čuvaj mamu - boljeg drugara od nje nećeš nikada imati!!!

Migo је рекао...

Jovane majstore, svaka ti čast!
Veliki pozdrav Verici!

Unknown је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Unknown је рекао...

HVALA PUNO,POZDRAV ZA SVE DRAGE OSOBE!