уторак, 29. новембар 2016.

REBUSANJE (2438)


6 коментара:

Mirka је рекао...

KAD UDARA PAJA CILJA NOS.

Анониман је рекао...

ovde je samo jedan pajaco, nisu pajaci

IlijaO је рекао...

...pajac i ljanos , Mirka !

IlijaO је рекао...

Ne Mirka : anonimac!

N. Petkovski је рекао...

Tako je IlijaO, anonimac kaže PAJACO, ali možda ne zna da je to i PAJAC, pa ide veznik "I", pa ljanos i onda je odgovor rebusa u redu.

Meni je ustvari taj LJANOS malo problematičan, jer jednina te široke travnate ravnice u Španiji i Južnoj Americi je LJANO. Španci to "S" stavljaju za množinu, pa LJANOS je reč u množini u španskom jeziku. Ali, mi je, eto, upotrebljavamo i kao jedninu (koliko je to ispravno ne znam), jer nam je množina te reči LJANOSI, pa po nekoj logici ispada da je LJANOS jednina. Ne želim da upućujem publiku na svemoguću Vikipediju, jer tamo ima i jedno i drugo kao jedninu ove reči. Ali meni se dogodilo da mi urednik jednog beogradskog enigmatskog časopisa odbije ukrštenicu zato što sam uvrstio upravo reč LJANOS, pa me poučio da može samo LJANO (jednina) i LJANOSI (množina), a da LJANOS nikako ne može. E, dakle, taj urednik ne bi objavio ovaj rebus iz već opisanog razloga.

(Jednom je na istu temu bila polemika i za TAKO, TAKOS i TAKOSI)

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.