среда, 7. децембар 2016.

MASTERS U KIKINDI


Kviz masters (VIDI OVDE DETALJE)  u organizaciji Srpske Kviz Asocijacije (uz podršku Enigmatskog kluba "Kikinda") održaće se u Kikindi u nedelju 11. decembra sa početkom u 12 sati. Mesto održavanja: Srednja stručna škola "Miloš Crnjanski".
Test se sastoji od 200 pitanja i radi se u dva dela od po sat vremena.
Kotizacija za učešće je 300 dinara dok je za studente 150 dinara. Za sve članove SKA takmičenje je besplatno. 
Zbog vrlo kratkih rokova, za sada su u spisku učesnika svega dvojica (Vanja Tomašev i Slavko Bovan), ali u narednih 24 sata probaćemo da animiramo još ljubitelje kvizova iz Kikinde i okoline. Svi zaintereovani neka prijavu pošalju što pre (na bilo koji način komunikacije!) kako bismo dobili dovoljan broj zadataka.

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Već stigla prijava i Borisa Popovića (bio vrlo uspješan u nekoliko kvizova).

Slavko Bovan је рекао...

Objava na Civilonu

http://kikinda.civilon.com/masters-kviz-turnir-u-nedelju-u-kikindi/

Slavko Bovan је рекао...

Prijavilo se još dvoje kikindskih kvizaša (takođe, uspješnih na TV kvizovima). Oko se sakupi ova ekipa, biće to dobro društvance. Odoh da izglancam fotoaparate, jer valja izvještavati :)

Miroslav Cvetković је рекао...

I ja bih se prijavio (mada sam malo zarđao), ali... Niš mi je malo bliže :(

Slavko Bovan је рекао...

Nije loše ponekad se malo testirati (protiv korozije!).

Prije nekoliko minuta Vanja mi piše i pita da li sam gledao pitanja sa prvog mastersa i ako hoću može mi ih poslati da vežbam. Samo sam se nasmiješio. Nemam vremena ni da dišem, a kamoli da vežbam. Sam sam sebi čestitao što sam se "sam sa sobom izborio" za malo vremena da se "kvizam" u nedjelju. Plasman me ič ne interesuje, ali ću se svakako potruditi da postignem što bolji rezultat (sebe radi!).

Miroslav Cvetković је рекао...

Potpisujem sve što si napisao (jedino mi Vanja nije ponudio te zadatke) :)