субота, 29. април 2017.

ENIGMATIKA JE OKO NAS (88)


Piše: Mirka Šajić
Već godinu dana u parku u mom naselju, Pećanima, postavljene su table koje prikazuju znamenitosti i zanimljivosti našeg grada i uže okoline. Jedna tabla obrađuje sport, druga rijeku Sanu, ostale Kozaru, istorijat grada, vjerske objekte, pozorište, itd. Na tablama su ilustracije sa kratkim informacijama, prevashodno namijenjene djeci.
Centralno mjesto ove postavke je, vjerovali ili ne, ENIGMATSKI RAD. U parkovsku travu su postavljene betonske ploče koje predstavljaju polja ispunjaljke. Dva pojma su vezana za moj grad, a konačno rješenje je, naravno, njegovo ime.
Ispunjaljka je  gotovo uvijek popunjena, ali poslije kišnog dana kreda je isprana. Raduje me da djeca nisu ignorisala ovu ispunjaljku i da je rješavaju.
Godinu dana, svaki dan, prolazim pored ove postavke a tek danas mi pade na pamet da to podijelim sa vama. 

P.S. Očekujem rješenje :) 

3 коментара:

Gojko је рекао...

liPa
sRna
ekologIja
gomJenica
ljEkarice
bRdo
sOva
Ribolovac

p.s.s Ko će ako neće komšija

Mirka је рекао...

Tako je, Gojko. Ne kaže se džabe da je komšija komšiji najpreči.

Анониман је рекао...

Da se ja pitam, ja bih ovuda..., pardon, napisao, da je ovo ispunjaljka, a ne ukrštenica.
Lozničanin