среда, 26. април 2017.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (81)

KE, KE, KU, KU, LOG, MA, MI, MI, NI, NI, NO, NO, SO, U, U, VA
Vodoravno i uspravno: 1. Bezvazdušni (zrakoprazni) prostor (mn.), 2. U Leskovcu: biljka kokotac, također košuljica, ljuske crnog luka (mn.), 3. Jednoglasno; jednomišljenički, složno (lat.), 4. Proučavalac mikenske epohe starogrčke (h)istorije.
Napomena: Kvadrat je sastavljen 9. XII. 1983. godine, a riječ "mikenolog" pronađena je u knjizi "Mikenski svet" Džona Čedvika ("Rad", 1980, str. 5).
Autor: Jovan Nedić

3 коментара:

N. Petkovski је рекао...

VA KU U MI
KU MA NI KE
U NI SO NO
MI KE NO LOG

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Анониман је рекао...


SLOGOVNI KVADRATI
SA VAKUUMIMA

VAKUUMI NA 1. MESTU

VA...KU...U...MI
KU...NI...ĆA..RI
U...ĆA...RI..TI
MI...RI...TI..SE

VA...KU...U...MI
KU...RA...TO..RI
U...TO...PI..JE
MI...RI...JE..VO

VAKUUMI NA 2. MESTU

SA...VA...MA...LA
VA...KU...U....MI
MA...U....RI...NA
LA...MI...NA...TI

VlaŠar