среда, 2. октобар 2019.

REBUSANJE (3802)

5, 1, 3
Svetlana Jorgaćijević

20 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Možda:
Čemer i jad.

Ali od čega je onda "čeme"? valjda od "čmati" (čmavati), što bi bilo baš zanimljivo.

Milan Žarkovački је рекао...

Ima jedan sajt "Nestali glagoli", gde kaže: "čmati - mora da postoji, jer ima prošlo vreme: učmala varošica." Zaista (logično)! Čemem, čemeš, čeme...

Svetlana је рекао...

Možda i postoji, ali to nije ono što je autor zamislio. :D

N. Petkovski је рекао...

A šta kažete za NEMIR I JAD (nemi Rijad)

Aleksandra је рекао...

Uze mi Nikola reč iz usta :)

Milan Žarkovački је рекао...

Najverovatnije je to. Ali molim da se prizna i moje rešenje!

U vezi s ovim, evo anadiplozne rečenice:
"Čemu čemu?"

Svetlana је рекао...

Jeste, to je. :)

Milane, kako si od "on čmava" stigao do "on čeme"? Trebaće nam više dokaza da bismo priznali i tvoje rešenje. :D

Milan Žarkovački је рекао...

Jedan glagol je čmavati - čmavam, čmavaš, čmava... Drugi glagol je čmati. Nemam dokaz. :-/

Slavko Bovan је рекао...

Ovaj rebus nisam slućajno odabrao da bude prvi u serijalu "ostali rebusi na zadatu temu".

Slavko Bovan је рекао...

(U prvom krugu glasanja - od 1 do 5 - dao bih mu 5)

Aleksandra је рекао...

Meni je rebus super, ali ne znam koliko sam ja merodavna :)

Svetlana је рекао...

Hvala vam. I meni se od svojih koje sam poslala ovaj najviše svideo. :)

Радоја Рацановић је рекао...


Slavko, kako bi mu dao 5 kada nije ni došao do prvog kruga glasanja, tj. eliminisan je u prethodnoj selekciji? I otkud ga sada objavljuješ prije 30-ak drugih koji su prošli "sito i rešeto", kako si napisao uz one dostavljene na žiriranje?

Slavko Bovan је рекао...

Radoja, prijatelju, Svetlana se nije takmičila.

Радоја Рацановић је рекао...


Otkud ja znam ko se takmičio. Znam da nije bio među ocjenjivanim.

Svetlana је рекао...

Radoja, rebuse sam poslala van konkurencije kao podršku konkursu. Zato sam i mogla biti u žiriju, jer se nisam takmičila.

Slavko je time samo hteo reći da mu se sviđa rebus, ništa drugo. :)

Slavko Bovan је рекао...

Pošto su objavljeni rebusi koji su osvojili bodove u finalu, sada idem redom (onako kako se uklapaju u koncepciju bloga) rebusi koji su stigli na konkurs (za konkurenciju i van konkurencije). Ima ih dovoljno da će narednih dana biti popunjena oba termina za rebuse (10.00 do 16.00). Ovi rebusi neće biti rangirani po kvalitetu. Prioritet će imati oni koji su već grafički pripremljeni. Za nekoliko dana u jednom terminu će biti objavljivani "obični" rebusi (oni koji nisu vezani za konkurs).

Радоја Рацановић је рекао...


Vi meni stvarno niste jasni! Koji je smisao slanja na konkurs radova van konkurencije? Samo učešće na konkursu je najbolja podrška, i dobro organizovanom konkursu drugi vidovi podrške nisu potrebni.

S obzirom da će narednih dana biti objavljivani rebusi "koji su već grafički pripremljeni", drugim riječima autora koji sami ilustruju svoje radove (Ja to tako shvatam.), a ne po ostvarenom plasmanu, time moj interes za ovaj konkurs prestaje.

Slavko Bovan је рекао...

Ama, Radoja...tjeraš me da bespotrebno trošim energiju (filujem blog za naredne dane, pa povremeno bacim oko na komentare.

Grafički pripremljeni su rebusi koje su ilustrovali autori, ili ih je VEĆ uradio Dejan (na moju molbu). Već sam napisao da na lageru za objavu imam makar 100-120 rebusa koji su za objavu. Ima tu nekoliko mojih, koji NARAVNO nisu bili za konkurenciju, ali šteta je da se bace, a hoću da pokažem da ni ja nisam (mnogo) zarđao kada su rebusi u pitanju.

Zar misliš da bi imalo smisla da sada trošim energiju pa da rebuse objavljujem.
1. Onako kako su stigli
2. Po broju bodova u prvoj fazi
3. Po nekom drugom kriterijumu.

Ima još mnogo rebusa koje valja ilustrovati. Neki su izuzetno dobri (npr. Jelićevi) ali za to treba vremena.
Objavljivaću ih u skladu sa koncepcijom bloga, a neki od njih će biti objavljeni i u listovima koje EKK priprema. Uskoro će i skandinavke u "Kikindskim".

Svetlana је рекао...

Ovo je neverovatno. Bilo šta da uradim, nastane problem.

Radoja, pokušaću da ti objasnim. Dosada sam se redovno takmičila, ali prošle godine se desilo ovo:

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7784730086902770878&postID=2427989131961396663&isPopup=true

Strašno sam se neugodno osećala zbog optužbi i usput zaradila paklenu migrenu koja mi nije prestajala nedelju dana. Tada sam odlučila da se više neću takmičiti.

Tokom godine pravim rebuse, ali pošto nisam mašina (a ne zovem se ni Dejan niti Čedomir), mogu smisliti i ilustrovati taman toliko da bude za Banetov blog. Pošto taj blog živi isključivo od rebusa, a i to je mesto gde sam poslala svoje prve radove, ostajem mu verna. Zato sam iskoristila ovo takmičenje kao priliku da pošaljem nešto i Slavku, a usput i povećam broj učesnika, pošto vidim da voli kada nas je mnogo. Nije mnogo rebusa, ali su pripremljeni, pa će Dejan imati manje posla.

Nadam se da su moji motivi sada jasniji.