среда, 9. октобар 2019.

REBUSANJE (3817)

5, 6, 4, 5
Budimir Ćosović

9 коментара:

Svetlana је рекао...

Ovo će biti malo lakše da se reši, ako zamislite da čovek sa ilustracije u ruci drži sliku pevačice sa ilustracije, koja u ruci drži sliku grada. :)

Milan Žarkovački је рекао...

Ubila jelena Sara batom.

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Da (U Bila je Lena sa Rabatom).

Svetlana је рекао...

Nisam stigla da pročitam ni šta je bilo napisano, ni ko je napisao, ali očito nije bilo ništa lepo čim je komentar izbrisan.

Pretpostavljam da je ovo Dejanova ilustracija, a isto tako pretpostavljam i da je on na rubu nervnog sloma pošto sada treba da ilustruje 60 rebusa mesečno. jedini razlog zbog čega sam ostavila prvi komentar, je bio to, što bi mi bilo žao da Budimirov rebus ostane nerešen, ali time nisam htela ni na koji način bilo šta da zamerim Dejanu i isto tako se nadam da to neće učiniti ni bilo ko drugi.

Slavko Bovan је рекао...

Svetlana, prvo i osnovno - prišu se i lijepi a nepotpisani komentari.
Drugo, ovaj rebus je ilustrovao autor.
Treće, ne stižem sve ovo da ispratim (što je DOBRO).
Četvrto, Dejan radi ko singerica i na tome sam mu vrlo zahvalan. (Tempirani rebusi za objavu do 23.10).

Svetlana је рекао...

Znači, opet sam promašila. :D
Prošli put sam kritikovala ilustraciju jer sam mislila da je Milanova, a bila je Dejanova. Sada nisam htela da se zameram jer sam mislila da je Dejanova, a ispala je Budimirova. Bolje će biti da ćutim. :D

B је рекао...

Svetlana, bilo je razmišljanja da se napravi ilustracija u duhu kao što si opisala, ali sam našao potvrdu da se "kod Bila" ili "uz Bila" može izreći i ovako (možda nije najknjiževnije, ali se koristi), ispala je ilustracija kakva je.
Dejan može mirno spavati :):)

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ne moraš šutjeti, Ceco, nego prvo provjeri. Ja sam znao da crtež nije Dejanov!