четвртак, 16. јануар 2020.

AKTUELNO


8 коментара:

Luka је рекао...

Smog dana

Zdenko је рекао...

dan smoga

Nedjeljko Nedić је рекао...

Sarajevo!

Zdravko је рекао...

Luka: može i tako.
Zdenko: tačno, tako sam ja zamislio rješenje.
Nedjeljko: vjerovatno je i u Sarajevu slično. A ovo je slika iz Užica.

Zdenko је рекао...

Na godišnjicu „velikog smoga”, koji je izazvao smrt nekoliko tisuća ljudi, u Londonu se obilježava tzv. dan smoga.

Zdravko је рекао...

Baš tako. Ovo doba godine, kada smrtonosni smog obavija neke od najnapučenijih dijelova svijeta, nazivaju i "peto godišnje doba".

Gojko је рекао...

S M O G

Uprlj'o se vazduh
k'o kuhinjska krpa
i nad nama lebdi
ta velika hrpa

Taj smog sve nam prlja,
ponajviše kosu
i ja već ga,evo
osjećam u nosu

Ne da mi da dišem,
naprosto me guši
ulazi u pore,
ulazi u uši

Šta li sve se vozi,
šta li sve se loži
osjećamo svi mi
to na svojoj koži

Ili stara kola
ili gnjila drva
zagađeni vazduh
grize poput crva

Još kada se magla
udruži sa smogom
biće kao da smo
mi pod nekom drogom

Udišemo vazduh
i trujemo pluća
nastavi l' se tako
zna se-vječna kuća

Niko ni da mrdne
onim prstom malim
kad se trgne biće
kasno,molim...žalim

Sve više ih masku
preko lice veže
jer disati vazduh
postaje sve teže

Postaje planeta
k'o gasna komora
i dokle će biti-
nema odgovora!

Zdravko је рекао...

Gojko u svom stilu.
Nema se šta dodati nego ODLIČNO!