четвртак, 16. јануар 2020.

DIREKTNO OD GOJKA


5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Biće priloga. Pristižu.

Danko је рекао...

Kada ce "Vikendi"doci na red ?

Slavko Bovan је рекао...

Sa velikim zadovoljstvom objavljujem priloge poetignog naziva "Nostalgija", a tempo (i raznovrsnost) priloga zavisi od saradnika. Zahvaljujući Jovanu Nediću i Goju Mandiću, imaćete priliku da narednih 15-tak dana imate priliku da sa nostalgijom pogledate "Nostalgiju".

Gojko је рекао...

Danko,na tavanu ima hrpu Vikenda,negdje od 1972,1973,čini mi se,a tvoja prva ukrštenica je bila u jednom ljetnjem broju 1971,zar ne? Brojeve iz te godine nemam.Inače,koliko pamtim tad je išlo Dugo toplo ljeto (ili možda neka druga,slična serija) i Vikend je objavljivao neki feljton o tome.Moja sestra je to pratila i čitala o tome.Uz nju sam ja Vikend listao,čitao (i najviše završio pažnje obratio na enigmatske strane).Kad se je taj feljton završio sestra je prestala kupovati Vikend,a ja sam nastavio...

Бранислав Никић је рекао...

Gojko, svaka čast za skenirane rebuse. Uživam da ih vidim i probam da ih rešim.