недеља, 26. април 2020.

LUKIN ANAGRAM


15 коментара:

N. Petkovski је рекао...

PETROVARADINSKI ŠANAC

Luka је рекао...

Da, Nikola, tako se zvao Novi Sad dok mu carica Marija Terezija nije dodijelila status slobodnog kraljevskog grada.

Za taj podatak saznah jutros na Zokijevom blogu ŠMEK, i zaigrah se slovima, te dobivši navedeno pokušah isto objaviti u njegovom komentaru. Kao što je uobičajeno na blogovima, najlogičnije mi je bilo da objava PremetLuka bude upravo na toj stranici. No, vjerovatno zbog straha od zaraze koronavirusom, tamo očito nije dozvoljen pristup svakome, bez prethodne stroge kontrole.

Stoga, da rad ne propadne, prirepemih ga u svom stilu, i poslah ga na TIO, te se zahvaljujem blogogazdi na ustupljenom prostoru i brzini objave.

Luka је рекао...

Možda je bolja moja prvotna inačica: NOVI SAD - PRAKRŠTENICA!?

Luka је рекао...

... NOVI SAD - PRAKRŠTENICA, A!?

Slavko Bovan је рекао...

NOVI SAD - PARAKRŠTENICA :)

Luka је рекао...

Nije rđavo!

Slavko Bovan је рекао...

Jutros (rano) nisam bio na internetu (imao sam druga posla), ali na osnovu mnogobrojnih mejlova zaključih da je bio neki internetski dešaj koji sam propustio.

TiO je otvoren za saradnju od 0-24, 365 dana u godini, samo ponekad treba malo sačekati na objavu. Neki dobri anagrami koje sam dobio prije 2-3-4 dana pojaviće se na blogu tek za sedam-osam dana.

Ali, uvijek postoje izuzeci. Mislim da se nije desilo, od početka rada bloga do sad, da nisam ubacio neku vanrednu objavu, ako me saradnik zamoli ili ako postoji valjan razlog za to.

IlijaO је рекао...

Ne znam zašto mi upade u oči i ima li to kakve veze sa Lukinim pokušajem- ali- danas na HRT1 gledah "Nedjeljom u 2". Gost je bio glumac Dragan DESPOT!

Slavko Bovan је рекао...

PREDNOST GADA.

IlijaO је рекао...

GRDNA PODSETA!!!

Luka је рекао...

jednom riječju: NADPREGADOST

Z.Tacić је рекао...

STENDAP GODAR.

Zdenko је рекао...

AKCENTIRAŠ PRA NOVI SAD

Z.Tacić је рекао...

SAVRŠEN PODATAK CARINI.

Zdenko је рекао...

NADAŠ NOVACA I PREKRSTI!