субота, 24. октобар 2020.

NEDJELJKOV LEKSIKON (25)





 

8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Opet se hvalim - (meni) poznati i vrlo poznati!

Slavko Bovan је рекао...

Fotografiju Mirka Stankovića (i još neke u Nedjeljkovom leksikonu) napravio sam lično i personalno. Ova fotografija je iz Kragujevca sa SES-a.

Slavko Bovan је рекао...

Vladimir Šagadin je u drugom dijelu Leksikona.

Slavko Bovan је рекао...

Ružica Soldo se vrlo brzo nakon osnivanja EK "Ero" učlanila. Mislim da je na Susretima enigmata Jugoslavije bila na Ilidži, ne samo dA je bila već je vozila (škodu) sa ekipom "Ere".

Slavko Bovan је рекао...

U dopunjenom izdanju leksikona, Adnan će dobiti još malo prostora. Načuo sam da je žario i palio po Orašju :)

Gojko је рекао...

-Mladena sam upoznao,koliko se sjećam, na SZOJ u Sarajevu (Ilidža) 1987.Tipičan Strijelac (po meni).Koliko on radi (duboka brazda) mene je sramota jer imam osjećaj da ja ništa ne radim.Pomogao mi je kada sam promijenio adresu i to pamtim
-Sa Mirkom Stankovićem se čujem često.Tokom ljeta znam kod njega otići i u Čelinac (15-tak km od BL) na kafu i tu enigmatskim pričama nikad kraja.On već godinama radi ukrštenicu za Čelinačke novine ,a ja jednu astro-stranu.Pošto je on šumarski teničar često ga podsjetim na onaj ,po meni odličan,anagram (mislim da je Rančićev): Meriš hrast na čuki
-Ivana Šagadina sam davno upoznao.Sa Mladenom sam bio jednom i u njegovom stanu (i tu mi je bilo zanimljivo što nije dao da se izuvamo).Godinama je uređivao subotom stranu u Glasu i tu sam objavio dosta radova (jednom mi je posvetio i cijelu stranu i u uvodu je napisao rečenicu koja me je razoružala...citiram...Jezgrovit zagonetački stih,maestralna kompozicija rebusa i premetaljke veoma asocijativnih postavki,počesto na granici izazovnosti glavne su odlike ovog seriozng stvaraoca koji iz bizarne ideje komponuje uzornu zagonetku spremnu da konkuriše i za našu enigmatsku antologiju).Kasnije sam sa njim u Orbisu objavio i dosta indirekata koje je on uklapao u ukrštenicu).Jednom sam ga pitao šta prezime Šagadin znači i koliko se sjećam da mi je rekao da to na ukrajinskom znači: jedan korak
-Kod Mirke je navedena pogrešna godina rođenja.Nedjeljko ju je podmladio i nije sad džentlmenski da pravu godinu navedem-biće,nadam se,u dopunjenom izdanju.On se pojavila i kao meteor nestala.Povukla se kao oseka.Čekamo plimu...Uh,eto,raspisah se...

Nedjeljko Nedić је рекао...

Vladimir Šagadin, koga i osobno poznam, nije mi se htio javiti, a mamu Dubravku više nisam mogao dobiti.

Mirka, koja mi također nije odgovorila, će mi se valjda zahvaliti.

Brojka objavljenih radova kod Šagadina zbilja je točna. Naime, on je sve objavljene radove uvodio u računalo. Brojka se tako zaustavila na 33.705. Tako mi je pročitala G.đa Dubravka.

Kod Adnana uspjeh u Orašju sam već dopisao.

Hajro је рекао...

Sa Ivanom sma imao trostruku vezu, radili smo u istoj firmi, živjeli u istoj ulici (cca 200 m udaljeni), izgurali HIK zajedno. Blag i super korektan čovjek sa krasnim smislom za humor. Imam samo lijepa sjećanja i asocijacije. Bila je velika privilegija i čast imati takve ljude u svom životu, vrlo često sam navraćao, sjećam se kad su se Vlado i Mihaela rodili... vidjeli smo se u Zagrebu dva puta...

Pomenuh Ivanovu izrazitu blagost, no nije bio blag kad je u HIK-ovoj pošti (u jednom od prvih desetak brojeva) odgovorio Ferdi Pavešiću na njegovo pismo redakciji. Sjećam se da je bio odlučan da, i pored zajedničkog poštovanja prema Pavešiću, odgovori baš tako.