уторак, 19. јануар 2021.

"KVIZORAMA" (1500)



24 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Prijatelji i drugovi, u četvrtak ranom zorom svi na kioske. Ovaj broj Kvizorame morate imati. Ko zna kada ćete imati priliku da kupite enigmatski list sa "okruglim" brojem kao što je ovaj.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam 1500 brojeva. Nije lako ni nabrojati do 1500, a ne pripremiti i štampati. Svaka čast.

Zdenko је рекао...

TISUĆU I PETSTO BROJEVA KVIZORAME

Čestitam!

Danko је рекао...

ČESTITKE iz Nizozemske za prvih 1500 brojeva !

Живадин ЈОВАНОВИЋ је рекао...

Srećno za ne baš tako mali broj Kvizorame.
Bar još jednom toliko, a za kasnije videće se.

Анониман је рекао...


Odgonetke :

Naslovnica

ATKO
PRED
SIPA
EMET
SARI
TR=S
RAME
ONO=
VIĆO

Konačno na stopama: PETAR PISMESTROVIĆ;
Konačno u anafori: TISUĆU PETSTOTI BROJ (R=S)

Potiraljka: BROJ (J, B, R, O)

Anagramni osvrt - ČESTITKA ZA JUBILEJ

A U VAMA RAZNOLIKI BROJ
enigmatskog velikana,
postao i ostao je svoj,
sve do današnjih dana!

Rešenje: JUBILARNA "KVIZORAMA" (višak jedno O)

Vlašar

Zdenko је рекао...

OBJAVIT ĆE UMOTVORE IZ SUPER TISKA!

Анониман је рекао...

... ČESTITKE POVODOM JUBILEJA KVIZORAME IZ ŠEHERA , TONĆI

Dejan Minić је рекао...

Uredništvu ˝Kvizorame˝ sve čestitke na ovom vrednom jubileju! Sve najbolje u daljem radu.

Rok Ban је рекао...

ČESTITKA ZA VRIJEDAN JUBILEJ, 1500 BROJEVA KVIZORAME.

Slavko Bovan је рекао...

Sa Fejsbuka:

Petar Pismestrovic

O ovim putem čestitam Kvizorami rijedak jubilej 1500 brojeva. Čestitke Željku, Borisu i svima ostalima koji vrijedno guraju dalje unatoč svemu. Čestitam i ostalim suradnicima, zagonetačima i odgonetačima i poručujem nastavite dalje. Čast mi je da sam baš ja svojom autokarikaturom obilježio ovaj vrijedni jubilej. Zbog toga sam sretan i ponosan i dijelim svoju radost sa svima vama.

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

zarptica.53 је рекао...

Čestitke za jubilej! Pridružujem se Liginom stavu o najboljem zagonetačkom časopisu. Ponosan sam što sam povremeni saradnik Kvizorame, hvala dragim kolegama za ukazanu pažnju i poštovanje mojoj enigmatskoj malenkosti. Živjela Enigmatika! Živjela Kvizorama! Živjeli drage kolege!

Gojko је рекао...

ZOVI svakog,svakom reci
časopis i jeste MARKA
preživio sve nedaće
plovi kao ona arka!

Naklon,aplauz!

N. Petkovski је рекао...

Iskrene čestitke iz Makedonije za izuzetno vredan jubilej "Kvizorame".

Andon Koloski је рекао...

Čestitka za lep jubilej!

B. Antonić је рекао...

Čestitam veliki jubilej i dižem čašu.

Hajro је рекао...

Čestitke za veliki jubilej, teško je pojmiti sve te brojeve, zamisliti zanos i rad na strani redakcije, suradnika, rješavača, tolike godine u kreativnom zajedništvu..., baš je lijepa ova naša rabota.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo jeste za čestitke (opet čestitam). Stižu neke čestitke na mejl. Objavljiću ih sutra i narednih dana.

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitka redakciji "Kvizorame" za krasan jubilej!

Zdravko је рекао...

Čestitam Redakciji i saradnicima Kvizorame ovaj fantastični jubilej!
Boris je napisao lijep uvodnik, kao što to on umije :-)

Meni je čast da sam svojim prilogom obilježio ovaj 1500. broj Kvizorame!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Iskrene čestitke i od mene.

Анониман је рекао...

Čini mi se da je isti ovaj dvojac Kušić-Nazansky uspješno vodio legendarni Vjesnikov Kviz kad su me,objavivši prvi moj uradak,pripustili u enigmatski svijet.Srdačna čestitka za sjajan jubilej sjajne Kvizorame!RankoN

ESSA је рекао...

Čestitke za sjajni jubilej!