субота, 23. јануар 2021.

REBUSANJE (4332)


 

6 коментара:

IlijaO је рекао...

DEDA MRAZ ( Zadar med )

Gojko је рекао...

Tako je Ilija

N. Petkovski је рекао...

Nisam siguran da je ovo baš tačno. Idemo redom: AD + ED + ZAR + M = ADEDZARM, pa obratno = MRAZ DEDA

Pogledajmo na vikipediji šta je rarebus. Primer koji je prikazan je: reka PEK (elidirano zadnje slovo) i RILO slona (elidirana dva zadnja slova). I rešenje ide ovako: PE + RI + K + LO = PERIKLO. I sad kad bi ovo bilo obratno, koje bi bilo rešenje?

Gojko је рекао...

Mislim Nikola da je ovaj obratni rarebus u redu,kao što je i PEK, RILO -Periklo u redu...
Uzima se(unazad) DE od meda,pa onda DA od pojma Zadar, onda se vraćamo po M od meda i uzimamo još od Zadra što je ostalo tj RA i Z....
Možda i griješim,ali (što bi rekao Panonski mornar)...ja sam takvog dojma..

N. Petkovski је рекао...

Nemam nameru da polemišem, uvažavam svačije mišljenje bez obzira da li sam u pravu. Ja sam išao logički - kad rešavamo povratne rebuse idemo s leva na desno, pa onda čitamo unatrag zdesna na levo. Zbog toga je ono moje mišljenje u prethodnom postu, ali ne mora da znači da sam bezuslovno u pravu. Samo sam izneo svoje viđenje i mišljenje. Slažem se sa Panonskim mornarem.

N. Petkovski је рекао...

Upravo se setih da je pre neki dan (21. januara) na blogu išao tvoj obratni rebus - KIT + SIC + ABAŽUR i čitano natraške RUŽA BACI STIK. Dakle, rešavamo s leva na desno, a čitamo obratno zdesna na levo. Ali, nema veze, sa koje strane glegamo, živela enigmatika i enigmatičari, to je za pamćenje.