четвртак, 11. август 2022.

TRI MEDALJE ZA EKK



 U 18 izdanju Olimpijskog kviza u Nevesinju, u finalu je pobedio (po osmi put) Velimir Šmrkić sa 121 bod, drugi je vaš izveštač sa 111 bodova, dok je treće mesto zauzeo Dragiša Cetić, svi članovi EKK. Svi smo dobili odgovarajuće medalje i novčane nagrade (200, 150, 100 maraka). Četvrto mesto osvojio je Miljan Čabrilo (50 maraka). Meni pripada i 50 maraka za najbolji rezultat u kvalifikacijama. Bilo je vrlo zanimljivo takmičenje. Čestitam Šmrkiću na zasluženoj pobedi, a čestitam i sebi i Cetiću. Nismo bili uopšte rđavi. Publika je uživala u mnogobrojnim obrtima.

13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo sam zadovoljan svojim nastupom. Tako sam kompletirao zbirku medalja po dvije zlatne, srebrne i bronzane.

Malo je falilo da budem i prvi, ali Šmrkić je sasbvim zasluženo pobjedio.

Cetić je bio, takođe odličan, pa posebno je bio upečatljiv njegov govor prilikom predstavljanja.

Najmlađeg učesnika je ubila trema, ali vidi se da je dobar takmičar.

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, bilo je prilike da prenesemo Vanjine pozdrave, a preporučio sam Nevesinjcima da navijaju za njega u Slagalici.

Božo је рекао...

Čestitam.

Vanja Tomašev је рекао...

Žao mi je što nisam bio sa vama. Na žalost, sputao me virus.

Анониман је рекао...

Pozdrav iz Splita.

Aljoša Vuković је рекао...

Čestitka iz Šibenika

Бранислав Никић је рекао...

Bravo majstori!

ROK BAN је рекао...

BRAVO EKK

Migo је рекао...

Iskrene čestitke!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Bravo, momci!

Анониман је рекао...

Hotel Buna. Sin prvi put a ja prvi put nakon 30 godina. Trenutno. (hotel je renoviran i otvoren prošle godine). Pozdrav svima. Slavko.

Анониман је рекао...

Čestitke svim osvajačima medalja. Jel' se mogu negde pogledati pitanja?

Slavko Bovan је рекао...

Molim potpis.