недеља, 29. октобар 2023.

RASPIS

Kvizorama 1638, 16. 9. 2023.

16 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Podržavam! Srećno svim sastavljačima anagrama.

N. Petkovski је рекао...

Premetaljka: SUPER PLAVI MJESEC

N, Petkovski је рекао...

Fotoispunjaljka: ......... STUDIRATI MATEMATIKU

Slavko Bovan је рекао...

Upisao sam se u učesnike, što i vama želim :)

PS. Podrazumijeva se da sam sastavio pobjednički anagram (što i vama želim).

Slavko Bovan је рекао...

Radite li vi šta?!

Aljoša Vuković је рекао...

Naravno. Poslao sam već.

Slavko Bovan је рекао...

Dakle, imamo najmanje dojicu učesnika :)

Slavko Bovan је рекао...

Dvojicu :)

Slavko Bovan је рекао...

Nije loše podsjetiti zaboravne.

Slavko Bovan је рекао...

Imate još vremena dva dana.

N. Petkovski је рекао...

Samnom već 3 učesnika! Taman za prvo, drugo i treće mesto!

Aljoša Vuković је рекао...

Iz tvojih usta u Božje uši, Nikola! 😊

Slavko Bovan је рекао...

Odričem se prvog mjesta u zamjenu za veliki broj učesnika :)

Luka је рекао...

Evo i četvrtog, da i žiri zaradi svoju plaću!

IlijaO је рекао...

Nemojte se trpati- i ja sam poslao pobjednički!

Анониман је рекао...

Kada ce biti objavljivanje rezultata