недеља, 22. октобар 2023.

RARITETNA SLIKA

Skoro Eroteka

Fotografiju je načinio i objavio Nedjeljko Nedić na svom blogu. Stvarno raritet - Ero s cvikerima. Još uvijek ne nosim naočare, vid mi je (začudo) prilično dobar, ali su mi u petak u NG zatrebale naočare. Nakon dugog (24 sata) nespavanja, "natjeraše"  me da rješavam ČVOR OPEN (Obratiti pažnju na navodnike na "natjeraše"). U to doba nisam vidio ni bijelu mačku, a da o sitnim slovima i ne govorim. Osvjetljenje za stolom koji mi je pripao bilo je slabo, a u skandinavci sitna slova. Jedva sam išta razaznavao i onda je Ozdanovac naišao kao spasilac - posudio mi je na 3-4 minuta cvikere. Kad sam ih natukao, slova su postala ovolika (pokazujem pedalj). Da nije bilo đozluka, ne bih dobacio do 4. mjesta :)

Šta bi sve bilo da sam imao to pomagalo makar pet minuta (Nebojša na trećem mjestu mi je utekao za jedan bod). Naravoučenije: Na naredna takmičenja nositi lupu kao što to čini Nedjeljko.

 

3 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Zašto bi nosio lupu, kad pametni telefon ima šta god hoćeš, pa i mnoštvo takvih aplikacija?

Dejan Minić је рекао...

Ustvari, možda i nije dozvoljeno korišćenje istih, da se ne bi zloupotrebljavali na druge načine.

Slavko Bovan је рекао...

A, đe je pohvala za dres?!