субота, 21. октобар 2023.

REBUSANJE (5037)

Dejan Minić

SOZAH 2023 - četvrto mesto

8 коментара:

Božo је рекао...

IZABRAN KAPETAN ĐAKOVA ČOVJEK UZORAN
(iza Branka pet Anđa,Kovač o Vjeku,Zoran)

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
IlijaO је рекао...

Pet Anđa ili pet Anđi?
...ČOVJEK O VJEKU? ( Vjeko- o Vjeki, Mato- o Mati, Pero- o Peri...)

Luka је рекао...

Za mene je rebusu nisu bile potrebne zadnje dvije riječi!

iza Branka (Modrića), pet Anđa (Hudolin), Kova (Mateo Kovačić)

... osim što Kova veći majstor s loptom nego sa slovima!

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Kada me kritikuju zašto ne puštam anonimne komengare, istupih zube objašnjavajući...a onda odmaknem se pola dana sa bloga i nastane hoso.

Anonimni odbijte u vašu anonimnost!

Dejan Minić је рекао...

Luka, prvo sam došao do tog rešenja, ali mi se atletičar Alberto Kova nije etimološki uklapao (Cova). Za Kovačićev nadimak nikad nisam čuo, tako da je morao nekakav produžetak.

Aljoša Vuković је рекао...

Jako dobar je ovaj rebus po meni, iako bi se složio s Lukom.