понедељак, 23. октобар 2023.

MOJA KRIŽALJKA

Ovo je križaljka koja je osvojila 19 poena (5, 7 i 7). Rekao bih -onoliko koliko je zaslužila. Nisko je plasirana, pa verovatno neće biti objavljena na "službenom blogu", ali imam obavezu da je objavim (nemam šta da krijem). U startu mi je bio cilj da sastavim korektnu križaljku, a bez ikakvih ambicija da se u ovoj cisciplini "rvem" s majstorima hrvatskog križaljkotvorstva koji su, evidentno, bolji i ambiciozniji od mene. Na kraju, rezultat i nije tako loš.

4 коментара:

Mandrak је рекао...

Meni se ovo baš sviđa i nalazim da je prvi član žirija potcenio rad (ne znam ko je, ali kao što onomad rekoh: ne bih uzimao zdravo za gotovo ocene internet-volontera opšteg smera, među kojima uvek bude i poneki nafurani amater).

Stičem utisak da se ustalila navika da sudije iznad svega stavljaju uočene ambicije, a da realizacija iliti rezultat ostaje u petom planu. Valjda zato pri vrhu (ove) tabele ima više precenjenih radova.

Slavko ima dobar odabir pojmova i to je glavni adut njegovih radova. Kao kombinator uvek ide ziheraški, možda i malo ispod svojih mogućnosti, možda i tačno prema svojim mogućnostima, to već ne znam, i sve se to vidi u ovom radu. Na drugoj strani, to je jedna s merom organizovana, izbalansirana i osmišljena mreža, puna dobrih rešenja, čak i kada su troslovi u pitanju (kojih, istina, ima poprilično).

Ne dopada mi se transliteracija GANJA (iz engleskog), istina, koristi se u žargonu kao gandža (ređe kao četvoroslov ganja), mada bi tu bolje legla neka petoslovna Tanja. Takođe, ne sviđa mi se pridev USRDNI (zbog I na kraju, inače je lepa reč), a ako brojimo suvišne množine, pitam se zašto poslednji uspravni pojam nije Aonjanin.

Zdravko је рекао...

Vjerovatno bi trebalo:
KATALONIJA - KUPITI

Marko Mihaljević је рекао...

moglo je i bez "usrdni".

RITARI/TUPITI (umjesto Rikard/kupiti)

UJAK umjesto UJAM
RIMINI umjesto USRDNI

Slavko Bovan је рекао...

Zdravko, da.
Marko, moglo je, bila je i ta kombinacija u igri.
Sve u svemu, meni je dosta ovih 19 bodova. Više nisam ni zaslužio (možda 1 više na onoj petici, ali to je otprilike to).