среда, 21. фебруар 2024.

ANAGRAMIRANJE (7413)

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Da, svjestan sam činjenice da je ovo teško odgonetnuti bez zavirivanja u pomoćna sredstva (internet, knjige). Zavirite, a onda se možete poigrati istim slovima da biste sastavili novi anagram.

Анониман је рекао...

Branko Miljković je poznat po svojim svevremenskim mislima UBI ME PREJAKA REČ i KO NE SLUŠA PESMU SLUŠAĆE OLUJU (pesma Bijelog dugmeta s kraja osamdesetih!), ali i ova misao je često navođena:
SREĆAN JE KO SVOJU PESMU NE PLATI GLAVOM.

Njegove misli, biografija (tragična smrt) i pesme su proteklih dana bile aktuelne u povodu stote godišnjice od rođenja, pa je Politikin Zabavnik doneo 10-ak njegovih najpoznatijih i najcitiranijih misli. Jedna od njih je i ova koju sam anagramirao.

Ja sam pokušao da povežem anagramiranu misao sa UBI ME PREJAKA REČ i dobio gornji anagram. Meni nije baš išlo lako, što ne znači da Vi ne možete napraviti bolji anagram za manje vremena. Srećno vam bilo!

Dinko

Анониман је рекао...

Imao sam i ovu verziju:
PUN SVESNOG, SMLAVI TE PREJAKA MOĆ OLUJE

Dinko