четвртак, 6. август 2020.

SKANDINAVKA S REBUSOM


Kvizorama 1476, 08.08.2020.

11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ova strana izgleda ODLIČNO.

Aljoša Vuković је рекао...

Jako slana kapama (Maj, kos, Kana, kapa)

IlijaO је рекао...

Valjda: Maja, kos, lana, kapa?

Aljoša Vuković је рекао...

Lapsus. Sam mi mobitel predviđa tekst Ilija. Ne misliš valjda da bih za Maju Šuput napisao Maj.

Aljoša Vuković је рекао...

i za Lanu Jurčević Kana

Dejan Minić је рекао...

Mora da bude odlična kad sam Lanu skinuo za rebus:)

Inače, pre ilustrovanja rebusa sam proverio Majinu (162 cm) i Laninu (172 cm) visinu, da sve bude verodostojno.

Dragiša је рекао...

A i kos je pored kose, logično!

Dejan Minić је рекао...

Jašta, brate! A i kapa je pored glave da joj se zna namena.

Slavko Bovan је рекао...

Mislim na cijelu stranu.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ne sviđa mi se nijedna, ali rebus je u redu.

Aljoša Vuković је рекао...

Meni je Lana dobra, ali rebus mi je bolji.