понедељак, 29. јул 2013.

ASOCIJACIJE (187)


30 коментара:

Анониман је рекао...

Blok?

N.

Slavko Bovan је рекао...

ne

ljubica је рекао...

zid?

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Miodrag Bata Babović је рекао...

Opomena

Miodrag Bata Babović је рекао...

Odbojka

Slavko Bovan је рекао...

Nije ni jedno ni drugo, ali mi sve govori da dobro razmišljaš :)

mihajlo је рекао...

možda je KAZNA

mihajlo је рекао...

no pre će biti ZABRANA

Slavko Bovan је рекао...

nije i nije

Aleksandra је рекао...

Prekršaj

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Aleksandra је рекао...

Odbrana

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Beležnica?

N.

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Pomoć:

Nađite lokaciju na kojoj se mogu naći istovremeno ova četiri pojma. Tada će biti mnoooogo lakše.

Miroslav Cvetković је рекао...

Još samo da im kažeš da je rešenje ATLETIKA.

Miroslav Cvetković је рекао...

Ili START!

Slavko Bovan је рекао...

(NISKI) START!

Sudija pištoljem daje znak da se krene iz bloka a ko prestupi dobiće ono sa četvrte slike.

Bravo za emcea!

Aleksandra је рекао...

Na početku sam pomislila na start,ali me je bunio blok,nije uobičajeno da se kaže da kreću iz bloka,nego sa startne linije.

Slavko Bovan је рекао...

Спринт почиње из ниског старта. Ниски старт се изводи из стартних блокова, командама „на места“, „позор“ и пуцњем. Стартни блокови се користе само за старт спринтерских трка и прве измене код штафета. Када се стартује из стартних блокова такмичари целу трку трче у стази у којој стартовали. Прелазак у другу стазу кажњава се дисквалификацијом.

Aleksandra је рекао...

Ah,zaboravila sam na ono "kljuse" :)
Izvinjavam se!

Slavko Bovan је рекао...

Prihvata se izvinjenje uz jedno skretanje pažnje na četvrtu sliku!

Aleksandra је рекао...

Vidi se da odavno nisam gledala atletiku :)

Aleksandra је рекао...

Dobila sam žuti karton!
U obzir treba uzeti i vrućinu koja mi je udarila u glavu :)

Slavko Bovan је рекао...

Uzeo sam u obzir vrućinu, pa je stoga sankcija blaga :)

Samo opušteno. Neka je veselo!

Miodrag Bata Babović је рекао...

Zašto žuti karton?
Da to nisu davno zaboravljena atletska pravila?

Slavko Bovan је рекао...

Ako sam dobro informisan, žuti karton DANAS znači (u atletici) diskvalifikaciju (ranije je bila opomena). Moguće da griješim.

Miodrag Bata Babović је рекао...

Tako je. Za prerani start.