уторак, 9. јул 2013.

ZRNCA (146)

Autor: Gojko Mandić

10 коментара:

ljubica је рекао...

ĐAKOVO - AKOV

Slavko Bovan је рекао...

Nije.

(Uzmite u obzir i pjesničku slobodu kod "ribar MREŽU")

Miroslav Cvetković је рекао...

На слици је Вршац, дакле: Вршац - врша. Да није слике могла би слоговна одузимаљка: Сисак - сак!

ljubica је рекао...

Loše je što sam promašila i grad i ribarsku mrežu :).
Ali dobro je što sam tako napravila svoju prvu oduzimaljku!:) Samo da još smislim stihove, pod uslovom da to već neko nije uradio :).
Sad opet žurim, plijevim drugu lijehu! :) Između svake dvije lijehe dotrčim za računar:).

Unknown је рекао...

Ljubice, nije ovo oduzimaljka nego čahura! :)

Brzopleta Bosa је рекао...


Hvala Ilija! :))
Ni čahuru nism nikad radila! :)
Očigledno! :)

Miroslav Cvetković је рекао...

Da dodam, doduše teška srca: ribarska mreža nije AKOV, već ALOV (mađarski: HALOV).

Spori Spira

ljubica је рекао...

Ma zašto, teška srca? Ne sekiraj se! :)
A već sam i sama gore napisala da sam promašila i grad i ribarsku mrežu! :)

ljubica је рекао...


em ce, odvadi zarez odozgo! :)
Ne znam ko ga je tamo stavio, sigurno domaćin. :))
Sad gasim računar, danas mi bolje ide motika!

Gojko је рекао...

Ranije,u Zezu,starije kolege pamte taj list i Aurela imao sam anagramčić

Kukovima VRCAŠ
mala u Banatu
odala se jesi
starome zanatu.

Valjda je zato bilo vrcanja dok se nije došlo do rješenja.