понедељак, 26. август 2013.

ASOCIJACIJE (210)


14 коментара:

Анониман је рекао...

Rep?

N.

Slavko Bovan је рекао...

nije

Slavko Bovan је рекао...

Pogledati da li je odgonetnut jučerašnji zadatak. Ne vidim da je neko nešto napisao :)

N. Petkovski је рекао...

SKOK?

Milan S. је рекао...

Horoskop, valjda.

Slavko Bovan је рекао...

Da, horoskop!

Slavko Bovan је рекао...

strelac i ribe ("normalan" horoskop)
zec i konj (za Kineze normalan horpskop)

Анониман је рекао...

Cvrc Milojka!

Slavko Bovan је рекао...

Poštovana Milojka, odgovor nije CVRC!
(već je odgonetnuto)
:)

N. Petkovski је рекао...

Ja sam mislio da je rešenje SKOK - Bane skočio i glavom dao gol za Čelsi, Konj skače preko prepona, ono mi gore desno više ličilo na kengura, a ne na zeca (kengur skače), a ima i riba koje skaču iz vode. Čitam ono anonimusovo CVRC MILOJKA. Mislim da nije nikakva Milojka, niti rešenje Cvrc, nego mi liči na negodovanje zbog rešenja HOROSKOP, pogotovu što su dva pojma kineska (otkud mi možemo znati kineski). Koliko mi je poznato, za ovakve prilike u Srbiji se kaže: TRT MILOJKA (u Makedoniji je nešto slično, mi kažemo Cvrc Milojko).

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, prijatelju, onaj moj odgovor bio je pokušaj duhovitosti!

(Ja sam to tumačio kao nešto upućeno ovima koji su promašili npr za N. koji je trenutni šampion asocijacija)

Slavko Bovan је рекао...

Lično, zadovoljan sam ovim zadatkom, a posebno skladom boja i oblika :)

Раде Гољовић је рекао...

Славко,

Покушавам да погледам претходни задатак, али ако се кликне на АСОЦИЈАЦИЈЕ оно те пошаље на последњу и не да да се виде старије.
Како могу да видим, нпр. све асоцијације које сте објавили?

Раде Гољовић је рекао...

УКАПИРАО САМ!

Има по месецима на дну листе, то нисам видео пре!

Закаснио сам за закон, зато сам и тражио претходну...