недеља, 17. новембар 2013.

NOSTALGIJA (65)

(Prilog: Josip Dubrović)

10 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

U ovom "Mini Čvoru" nisam imao nijedan rad, a u narednom (244) - jedan (3. strana). Tada sam vodio evidenciju objavljenih enigmatskih radova - časopis, broj, datum, stranica. Pomenuti rad je objavljen 29. 11. 1978. godine, a zaveden je pod rednim brojem 1303.

Slavko Bovan је рекао...

Zapazili smo (na Adnanovom blogu) da ima neke telepatije.
ovde

Slavko Bovan је рекао...

Jovan dobro zapazi da bi u nostalgiju valjalo ubaciti PRVE, POSLEDNJE ILI OKRUGLE brojeve listova.
Slažem se.
(Tako ću i učiniti ako mi stigne odgovarajući materijal)

Slavko Bovan је рекао...

Inače, već neko vrijeme imam jedan tekst koji mi je poslao Mesud, za koji tražim način kako da ga "upakujem" i ubacim u ovu popularnu rubriku.

Miroslav Cvetković је рекао...

Bolje bi bilo skenirati sa većom rezolucijom. Ovako i kad uvećate ne vidite jasno tekst.

Slavko Bovan је рекао...

Ne znam da li sam već kazao jedan sitan detačljčić o tehničkoj opremljenosti, pa da ga tiho kažem: NEMAM SKENER!!!!

Miroslav Cvetković је рекао...

Ali ovo je skenirano, dakle komentar je upućen onima koji skeniraju (IMAJU SKENER).
To dobro (po meni) radi Ilija.

Slavko Bovan је рекао...

Onaj moj VAPAJ je značio: ŠALJITE PRILOGE!
(Dobro skenirani su poželjni!)

Slavko Bovan је рекао...

Već stigao prvi "PRVI BROJ". Biće publikovan u "Nostalgiji (66)" sutra u 14.00

Анониман је рекао...

Napiši s kolikom rezolucijom da skeniram.

dubrović