среда, 27. новембар 2013.

TEKST O ANAGRAMU

Piše mi (nam) Boris Nazansky:
Šaljem ti  link na tekst Krešimira Bagića objavljen u "Vijencu" i poslije prenesen u njegovu knjigu "Rječnik stilskih figura" (Školska knjiga, 2012). O toj sam knjizi više puta pisao, odnosno spominjao je u svojim uvodnicima u "Kvizorami" jer među brojnim stilskim figurama spominje i nemali broj onih koje su vrste zagonetaka ili se zagonetaštva dotiču bilo rubno bilo izravno. S Bagićem sam u stalnom kontaktu, pa sam mu u pisanju o nekim figurama i pomogao podacima iz zagonetaštva,. odnosno, kao što je sam napisao zahvaljujući mi u predgovoru, "otvorio mu vrata zagonetačkoga svijeta". No, za ovaj tekst o anagramu nije bilo moje pomoći, pa je tim zanimljiviji njegov završetak zbog kojeg ti ga i šaljem.

TEKST JE: OVDE

Нема коментара: