петак, 14. март 2014.

EVERGRIN (6)

Vjesnikov Kviz 501, 13.09.1989.
(Prilog: Jovan Nedić)

8 коментара:

N. Petkovski је рекао...

NIGEL SHORT

Slavko Bovan је рекао...

Tačno

Belirac је рекао...

Kad sam skenirao tu potiraljku, nisam zapisao rješenje. Znao sam, međutim, da mi takav zapis neće trebati jer će zagonetku riješiti Nikola Makedonski, ali nisam znao da će ga u foto-finišu preteći Ilija Slavonski.

Belirac је рекао...

E, sad sam i ja uprskao stvar. Ilija Slavonski (da ga razlijujemo od Ilije Crnogorskog) nije riješio potiraljku, nego 2x5x5.

Belirac је рекао...

Treba ovdje postaviti i ovakvo pitanje: da li je ovo potiraljka s najdužom postavkom?

Slavko Bovan је рекао...

Jovane, ne znam da li je ovo potiraljka s najdužom postavkom. Možda neko ima podatke o tome.

Slavko Bovan је рекао...

Mogu da zapazim da je postavka vrlo efektna.

Анониман је рекао...

Mislim da je najdužu potiralljku
načinio Nedeljko Nedić za jedan IZLET U NEPOZNATO, koji je organizovala redakcija Vjesnikovog kviza negde 1985, 6 ili 7 godine.
Miroslav Živković