среда, 14. мај 2014.

KVISKOTEKA (4. KOLO)




26 коментара:

Tonči Milat је рекао...

Slavko, omaknuo ti se tipfeler u naslovu (treba kolo, a ne slovo). Čestitke Željku i Božidaru, obojica njeguju svoje stilove i najbolji su u njima!

Marko Mihaljević је рекао...

Velike čestitke mojim kolegama i neka dobro "ZALIJU" svoj pehar.

Naročito pohvala Željku Joziću koji je uvijek bio tu u blizini, ali nikako na tronu.

Slavko Bovan је рекао...

Čestitke dvojcu sa vrha!
Čestitke dvojcu Hercegovaca koji su prvi do prvih :)

Potom čestitka svima ostalima sa tabele, priznanje za sve učesnike (bez obzira da li imaju bodove ili ne)

Slavko Bovan је рекао...

Svojim plasmanom sam (naravno) zadovoljan! Mlad sam i perspektivan pa mogu još bolje, ali ni ovo nije rđavo!

Marko Mihaljević је рекао...

Slavko, ti si se tek zagrijavao, sad ćeš ti dignuti prašinu u narednim kolima.

:)(:

Slavko Bovan је рекао...

Šećer dolazi na kraju :)

Željko Jozić је рекао...

Hvala na čestitkama!

Slavko, ugodno je pročitati da
se uspjesima svih sudionika raduješ kao svojim vlastitima. Oprosti na jednom - što ovaj put nisi podijelio mesto na tablici s nekim iz
Osijeka (ZAKOS-a), a pretpostavljam
da ne bi imao ništa protiv da si ga
podijelio sa mnom :).
Marko, ostali možda ne znaju da si
jednako srdačan čestitar i "preko žice":).
Tonči, hvala ti na čestitci, uz dodatak da si mi "dužan" dati svoj
kritički osvrt na tandeme jer sam i ja tebe u 1. kolu možda malo
prestrogo uzeo pod povećalo :).
Svim osvajačima bodova kao i svim
natjecateljima koji su zadovoljni
svojim plasmanom ovim putem čestitam!

Slavko Bovan је рекао...

Ne bih imao ništa protiv da sam u podijeli mjesta s tobom (ne bih se mnogo bunio) ali ni ovako nije rđavo! :)

Da, radujem se!
(U taboli je podosta dragih kolega, pa ne mogu da se odlučim koga bih najradije vidio na vrhu tabele. Stoga, opustite se i uživajte!)

Još jedna čestitka!
(Uzvratićeš mi u sledećem kolu hahahahhahahahahahhaha)

Željko Jozić је рекао...

Slavko, baš me zanima kakvu si
bravuru od priče ovaj put smislio.
Priznat ćeš da si "nepravedno" limitiran jer priča ima samo 1000
slova, a ti voliš duge priče
uz vatricu, nešto meze i dobre
rakije naravno :).
Naravno bit će mi čast u idućem
kolu biti uz tebe, na vrhu naravno,
čemu skromnost, ali tu postoji mali
problem - Alan Marinić i ja smo se danas uz pivo dogovorili da bi
više voljeli da podijelimo prvo
mjesto nego da se posvađamo, hahaha! Slijedom toga motalo nam se poglavi da uđemo u neki
"namjenski" kredit te podmitimo
žiri, hahaha!

Slavko Bovan је рекао...

Opaaaaa, bilo je slavlja!
To podržavam!

U priči sam se prilično šalio (na svoj račun). Zadovoljan sam kako je sve ispalo. Ljudi koji su imali priliku da je pogledaju kažu da nije rđava. Najboljoj od svih žena morao sam na raport jer je trebalo "dokazati" da li opisujem stvarni događaj ili je u pitanju fikcija. (Pošto me nije kastrirala znači da imam jake argumente prilikom odgovaranja na nezgodna pitanja)

Bilo bi dobro da se i žiriju dopadne, ali neću vršiti harakiri bez obzira kakva bude "presuda".
Dakle, uživajmo u ljepoti stvaranja, a žiri neka se bavi svojim poslom!

Slavko Bovan је рекао...

Joj što volim ovakvu prepisku, pogotovo kada s druge strane tastature imam veselo društvo :)

Željko Jozić је рекао...

Vidim već tvoju priču diskretno
prožetu opisivanjem stanovitih "gabarita" dama, može biti promatrajući ih ispod oka, hahaha!
To što kažeš da si prošao "neoskvrnjen" samo potvrđuje da bi
mogao u politiku - puno reći a ništa
ne odati, hahaha!
Ja sam više bio u điru kvartovskog
dečka koji će otvaranje u Brazilu
pratiti s legama u lokalu, uz potoke
piva. Naslovio sam je "Nogometna groznica", a učahurio 10 slavnih
argentinskih nogometaša, jope, hahaha!

Slavko Bovan је рекао...

Napisah naslov moje priče pa izbrisah. Možda ne bismo smjeli još detaljisati. Možda nas nadgledaju članovi žirija, a mi ne želimo da utičemo na žiri, zar ne?
(Iako mislim da je žiriranje pšriča već godtovo, da sačekamo još malo)

Željko Jozić је рекао...

U pravu si. Međutim, ukoliko je žiri
profesionalan nikako ne bi smio primirisati na bilo kakve blogove
gdje se očekuje komentiranje natječaja.
Pazi kako sam se raspisao u obrani
svog stajališta - u psihologiji to
znači "Želja, kriv si priznaj", hahaha!

Željko Jozić је рекао...

Btw, možda da izbrišeš moj komentar o priči u 1000 slova, ako možeš.
Mea culpa, mea cilpa, mea maxima culpa...

Slavko Bovan је рекао...

Možda ne bi bilo loše da napišeš svoj osvrt na svoje nagrađene tandemke (ili da nam oskriješ odakle si krenuo)

Da i mi ponešto naučimo :)

Slavko Bovan је рекао...

Nema veze, neka ostane naziv. Prilično sam siguran da je žiri uradio šta je trebalo, a ostalim komentatorima će biti interesantno ovo saznanje koja ti je rezervna reprezentacija za koju navijaš.

I ja mislim da će Argentinci biti mnooogoooo nezgodini (ali Švabe su Švabe!)

Marko Mihaljević је рекао...

Ja ću navijat za Kolumbiju, već dugo nisu imali ovoliko talentiranih igrača. Od Asprille i Valderrame prije jedno dvadeset godina pa do danas nisu imali "poštenog" igrača.

Marko Mihaljević је рекао...

Argentinu sam u zadnje vrijeme gledao nekoliko puta. Igraju jako loše i nepovezano. Vezni red im je jako "klimav". Imaju top igrače u napadu ali bez pravih igrača u vezi to nije to. Što je najgore od svega, Messi je bio prisiljen igrati centralnog veznog i povezivati igru.

Željko Jozić је рекао...

O tandemima:
Poslao sam 3, i kao što pogađaš
prvi je ubo, kako to obično i biva.
"Izdao" sam sebe i bio pragmatičan pa sam pokušao dovinuti što bi se
žiriju svidjelo. Pregledao na Google-u popis njihovih najvećih
zvijezda te se iz šireg izbora odlučio za one koje dužinom slova
i slovnim kombinacijama mogu
uklopiti u pristojan uradak.
Odmah da se razumijemo, bez obzira
što sam podijelio 1. mjesto sa
Božidarom stojim pri tvrdnji da je
moj sastav mnogo lakše sastaviti negoli njegov, koji bi mogao ponoviti tek pokoji križaljkaš na Balkanu. Znam što govorim jer sam
sastavio dosta moleraja sličnih njegovom i to je prava muka.
Ukratko da ja sam bio u žiriju on bi svakako bio moj favorit.

Marko Mihaljević је рекао...

Ne boj se Željko, častit će te oba dvoje kad dođemo u Zagreb. tad ćemo mi odlučiti tko je pobjednik ovog kola.

Ha, ha, ha

:)(:

Željko Jozić је рекао...

Marko šampione, svi znamo da si
strog "arbitar" i da će testiranje
"kvalitete križaljki" trajati
duboko u noć, hahaha!

Анониман је рекао...

Cestitke pobjednicima. svaka cast vrhunskim radovima. lega i varazdinac. pozdrav iz zagreba!!!

Tonči MIlat је рекао...

Željko,

svaki osvrt je suvišan: križaljke ti izgledaju točno onako kako i trebaju s obzirom na format i 5 tematskih pojmova: nigdje nema niza crnih polja dužeg od 2, lijeva ima čak i dva dodatna puna imena i prezimena, jedni dvoslovi viška su tamo gdje se ni nije moglo puno napraviti sa slonom konstrukcijom (X), evo kritizirat ću jedino izbor pojma "pragmatičnost": nema ništa pragmatično u tome da se rade "pitke" i rješive križaljke! A kad smo kod pitikih stvari, nadam se da ćeš propisno zaliti uspijeh ;)

Još jednom čestitke iz (u ovom trenutku) Kanfanara!

Slavko Bovan је рекао...

Večeras nema veselog društva da nastavi sa komentarima?

Unknown је рекао...

Sa veeeelikim zakašnjenjem čestitam pobjednicima, a posebno Željku Joziću, mom sugrađaninu i prijatelju!