понедељак, 14. јул 2014.

NOSTALGIJA (259)

Mostar, 14.07.1984.
Na današnji dan prije 30 (slovima: trideset) godina osnovan je Enigmatski klub "Ero". Evo teksta "Eroteke" broj 19 objavljene na Adnanovom blogu:


19. EK “Ero”, 31.08.10.
Već sam pripomenuo da sam sa Petrom Grubišićem iz Gruda od marta 1984. godine krenuo u akciju okupljanja hercegovačkih enigmata. 
Pisao sam pisma (jedan kolega iz Beograda to pismo i danas čuva ), objavljivao pozive u listovima, a bilo je i kućnih posjeta.
I, na kraju, Osnivačka skupština održana je na Pravnom fakultetu u Mostaru 14.jula. Ime sam ja nadjenuo, a osnivači Enigmatskog kluba "Ero" su:

Enigmati sastavljači:
Zvonimir Azinović iz Jajca
Slavko Bovan sa Bune
Zdenko Ćavar iz Lištice (danas Široki Brijeg)
Mariofil Soldo iz Lištice (Š.Brijeg)
Nevenko Soldo iz Lištice (Š.Brijeg)
Nadžida Hadžimahmutović iz Mostara
Tomislav Pejić iz Zagreba
Frano Vukoja iz Lištice (Š.Brijeg)
Petar Grubišić iz Gruda

Rješavači i ljubitelji enigmatike:
Miloš Mijailović iz Mostara
Nebojša Nadaždin iz Mostara
Ernadin Vejzović iz Mostara
Mira Bovan iz Sarajeva
Vlado Iličić iz Gruda
Čedomir Dragović iz Nevesinja
Miljenko Pezer iz Gruda
Ivan Grubišić iz Gruda
Blago Marijanovic Bukal iz Gruda
Dragan Luketa iz Nevesinja
Joško Pehar iz Čapljine.

Osnivačkoj skupštini prisustvovao je i Stjepan Horvat, urednik "Čvora" iz Bjelovara.
U Statutu je stajalo da "Ero" okuplja enigmate i ljubitelje enigmatike sa područja Hercegovine, što se iz popisa osnivača i vidi. Kasnije se priključilo još dvadesetak članova.
Za predsjednika kluba izabran je Zdenko Ćavar, a za sekretara Slavko Bovan.
Taj dan održano je i prvo takmičenje. Između 16 takmičara najbolji je bio Marofil Soldo, drugi je bio Blago Marijanović Bukal, treći Dragan Luketa, a četvrti Vlado Iličić.
Dok sam pisao ovu epizodu, oteo mi se jedan nostalgični uzdah. Eh, što je to bilo lijepo druženje. U taj klub sam ulagao svu svoju energiju, ali zauzvrat sam dobio mnoge tenutake koje vrijedi sjetiti se.

11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovih 30 godina prođe u trenu!

Slavko Bovan је рекао...

Svim nekadašnjim članovima, ali i simpatizerima čestitam rođendan kluba.

Slavko Bovan је рекао...

Stigla mi je dojava da će rođendanska zabava biti održana u Širokom Brijegu početkom avgusta.

Luka је рекао...

U ime članova EK Božidar Vranicki 2 godine starijeg "vršnjaka" iz Splita, čestitam jubilej Erovcima.

U MOSTAR-u BI GEN KLIKE!

Marko Mihaljević је рекао...

Pridružujem se Luki u čestitkama.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala!
Ovo je baš-baš nostalgična "Nostalgija".

Luka је рекао...

Ako bude "povoljan" datum, možda se Splićani pridruže rođendanskoj zabavi u Lištici.

Slavko Bovan је рекао...

Nevenko Soldo uveliko radi na organizovanju Dana enigmatike u Širokom Brijegu. Sa voditeljem programa na gradskom bazenu već je "potpisan ugovor"!

ljubica bilalovic је рекао...

Čestitam jubilej i u zdravlju i veselju dočekali duplo!!!

Nevenko је рекао...

Datum je 09.08. druga subota u kolovozu. Zamolili smo prošlogodišnjeg voditelja da vodi program i ove godine. Ako ne, zvali bi Tarika.

Gojko је рекао...

Decenije tri su Eri
s najjačima nek se mjeri.