среда, 3. септембар 2014.

USPOMENE IZ BORA

Prilog: Jovan Nedić

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ne treba zaboraviti napomenuti da smo dobili i značke (metalne) sa znakom ESS.

Belirac је рекао...

Spomenuta značka je na slici. Nakazi se na vrećici s logom 14. SES-a. Na toj vrećici su i bedž, olovka i upaljač s logom ili natpisom vezanim za SES.

Belirac је рекао...

Na slici ipak nisu sve uspomene iz Bora. Ja nemam kviz, rebuse ni zadatke za sastavljanje.

Belirac је рекао...

Osim spomenutoga, bilo je još različitih "podjela":
- Pero Galogaža je podijelio hrpu "Feniksa".
- Bora Stanković (TO Bor) dijelio je borske razglednice i prospekte
- ja sam podijelio hrpu primjeraka zagrebačkih "Novosti" i vukovarskog "Izvora"
- također sam podijelio i hrpu riješenih "Kviskoteka" i "Kvizorama" koje sam dobio od Belomanastirke Gordane Horvat
- Gojko Mandić je poklanjao svoje knjige (meni "Ponedjeljak")
- Sretan Perić svoje listove ("Marbo" i "Marbo plus")
- ja sam poklonio nekoliko primjeraka knjige "Iz moje enigmatske torbe" i Najmanov ovogodišnji "Valpovački godišnjak"
- podijelio sam i poklone Branka Milovanovića (list "Problem" i njegove knjige)
- Šariću sam poklonio 1000. broj "Kviskoteke"
- Gordani Jovanović-Šarić knjigu "Bolman je bio Bolman" (758 stranica!)
- Gojko Mandić
...
Takvih poklanjanja i razmjena sigurno je bilo još. Susreti enigmata su prilika da se "riješimo" duplikata ili onoga što više ne želimo čuvati, a možda će zanimati nekoga drugog.

Belirac је рекао...

I da, vidio sam da je Slavko imao nekoliko primjeraka "Mamutske ukrštenice"...