уторак, 31. март 2015.

VANREDNO TAPŠANJE

Peri Velikom smo, kao što je red, na ovom mestu čestitali rođendan 19.marta.

Danas je prilika za još jedno (vanredno) "Tapšanje".
Saradnici i posetioci bloga (koji su se "prijavili") na kućne adrese su ovih dana dobili paketiće sa izdanjima "Feniksa". Gest hvale vredan! Bravo za Peru Galogažu i redakciju "Feniksa".
Ovakav potez mogli bi da slede i drugi izdavači i urednici, pa da svoja izdanja poštom pošalju nekim zainteresovanim kolegama u zemljama u kojima njihovi listovi nisu dostupni na kioscima.
(Sugestiju za ovo vanredno "izdanje" popularne rubrike TIO stigla je od Dejana, a mene ne treba mnogo nagovarati kada treba hvaliti neki potez kolega. I lično zahvaljujem Peri i kolelegama iz redakcije. Naime, "Feniks" redovno stiže i u Kikindu. Moraću naći način da se konkretnije zahvalim, a za početak "Feniks" je dobio oznaku na TIO).

5 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Pero, najlepše zahvaljujem:) Živ nam bio sto godina!

N. Petkovski је рекао...

Ovaj komentar sam objavio još u petak 27. marta na ovom blogu u postu "Kviz":

"I ja sam dobio pošiljku sa nekoliko časopisa. Veliko hvala Velikom (u svakom smislu) Peri".

Dusan је рекао...

Hvala Pero.
Srdačan pozdrav!

Ilija Đurković је рекао...

Izgleda da jedino ja još nisam dobio pošiljku. Vjerujem da će ubrzo stići...

Gojko је рекао...

Feniks(i njegova izdanja)mi već nekoliko godina stižu redovno,a odnedavno u pošiljci se nalazi i primjerak za Zlatka Delića..Zahvaljujem(o) i ovom prilikom